Jeg håber at det er en wok han lige har købt..
Redaktør: Moderatorer
-
H Soegaard
- Geografisk sted: Grænsen
Jeg håber at det er en wok han lige har købt..
*SUK !!*.... hvorfor ???

Senest rettet af H Soegaard 17 okt 2004, 22:34, rettet i alt 1 gang.
-
Christopher
- Junior Medlem
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
håber han har smidt et par forstærket fjedre på den.... syge stodder....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- FiatNørden?
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland
-
MC
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Kontakt:
Hks skrev::shock: er det ik en uno ???
Jo det kunne det godt ligne, nu bliver de kaldt mille i brazilien hvor de bliver solgt endnu.
http://www.fiatklubdanmark.dk/php/forum/viewtopic.php?t=4239&highlight=faceliftet
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
syntes bare ikke jeg har kunne finde nogle billeder af en uno med de baglygter........
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
-
MC
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Kontakt:
næ men den har jo også fået bredere skærme bag så det kan være nogle stylingslygter. jeg ved det ikke, men bortset fra de 2 ting ligner det en uno. selve opbygningen af karosen ved bagklappen og bagsideruderne er ens med en uno selv de 2 luftdimser man ikke kan se når klappen er lukket, og det med en dæmper har en uno t.
-
Dagooz
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle