FUCK janteloven!!
Redaktør: Moderatorer
-
s@g
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
FUCK janteloven!!
Min svigerinde var ude at besøge sin kæreste i nat. Hun kører i en velholdt og flot Mini som min svigerfar har brugt oceaner af tid på (hvilket han ikk har når nu han er lastbilchauffør). Nogle idioter ville stjæle den, og når nu de ikk ku brække ratlåsen af og starte den ved at ødelægge tændingslåsen med en skruetrækker, ja så kan man jo lige så godt smadre alle ruderne og sprætte sæderne op og i det hele taget vandalisere så meget som muligt. Hva fanden er det for en mentalitet. 
-
ZeroCool
- Medlem
- Geografisk sted: Fynsland, Odense
- Kontakt:
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Dagooz
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
Min bil er grim, kører ad helvede til, fugter indvendigt og kan uden videre åbnes med en skruetrækker... Men fanger jeg en der er i gang med at stjæle, ødelægge, skamfere, eller anden utilgivelig omgang med den så fortryder de det hurtigt. Det er nemlig MIN bil.
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
- hYe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Malmö
Min bil er grim, kører ad helvede til, fugter indvendigt og kan uden videre åbnes med en skruetrækker... Men fanger jeg en der er i gang med at stjæle, ødelægge, skamfere, eller anden utilgivelig omgang med den så fortryder de det hurtigt. Det er nemlig MIN bil.
Fuldstændig enig.. Er i nøjagtig samme situation....
Smøring er ALT!
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Yugo Turbo skrev:JEG LOVER AT HVIS JEG NOGENSINDE FANGER NOGEN I SÅDAN NOGET SVINSK LORT, SÅ VIL JEG GØRE HVA JEG KAN FOR AT I KAN LÆSE DET BÅDE I EKSTRA BLADET OG B.T. DAGEN EFTER!!!
også mig
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- Transitfar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
No offence, men tænk Jer nu lidt om.
Vold straffes altså TEMMELIG hårdt her i landet, og der gælder INGEN undskyldninger i retten.
Taler desv. af erfaring...
.
Hvem vil mene, at en bil til en værdi af fx 15.000 er værd at sidde 6 måneder i spjældet for, udover diverse regninger på sagsomkostninger, tandlægeregninger, bøder osv...
Husk, at mens man sidder inde skal huslejen jo stadig betales derhjemme. Mobilregningen behøver man til gengæld ikke at tænke på...
.
Men hvis nogen kom for tæt på MIN skat, ville de da nok få et "hurtigt" møde med asfalten, og selvfølgelig skal hærværksfolk da tilbageholdes indtil ordensmagten når frem.
Vold straffes altså TEMMELIG hårdt her i landet, og der gælder INGEN undskyldninger i retten.
Taler desv. af erfaring...
Hvem vil mene, at en bil til en værdi af fx 15.000 er værd at sidde 6 måneder i spjældet for, udover diverse regninger på sagsomkostninger, tandlægeregninger, bøder osv...
Husk, at mens man sidder inde skal huslejen jo stadig betales derhjemme. Mobilregningen behøver man til gengæld ikke at tænke på...
Men hvis nogen kom for tæt på MIN skat, ville de da nok få et "hurtigt" møde med asfalten, og selvfølgelig skal hærværksfolk da tilbageholdes indtil ordensmagten når frem.
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
- fraguzz
- Mester Medlem
- Geografisk sted: kbh
-
Dagooz
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
Ved godt at vold ikke er svaret, og holder mig normalt til de demokratiske metoder (kald det enevælde
) men jeg kender mit temperament... Har nogle reflekser/instinkter der ligesom tager over 
Kære brevkasse,