Pris for en Motorbrændt bil?

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Gæst

Pris for en Motorbrændt bil?

#1 Indlæg af Gæst »

Hvad kan man ca få for en RST 89` hvor der har været motorbrand i. turbo intercooler og ting af metal/alu ser okay ud. men alt plastick er smelet plus diverse rør og jo kølerhjelm er bukkede osv men tror den kan rettes ud, . Den har havde ellers lige fået skiftet bremserør og der sidder/sad en masse nye dele på tandrem ,kilerem, vandpumpe, hovedcylinder, og en masse andre ting. det eneste den manglede før den var klar til syn var vanger der sku udskifte, har stadig de nye vanger, plus jeg kender en der kan sætte dem billigt på.

hvad vil i sige jeg kan få for den? eller sku jeg hellere kig efter en ny motor+ledningsnet til den eller hva?
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#2 Indlæg af Transitfar »

Du er nok nødt til at lægge nogle billeder, både af motoren og af det rust, som skulle laves..... :wink: .
Ved du, om fx gearboxen er 100% OK???
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#3 Indlæg af HenrikGM »

Skal den sælges i stumper, eller som genopbyg?

Er den slukket med en pulverslukker?

Der er ofte problemer med brændte stumper, idet metallets korrosionsbestandighed tager skade. Det er næsten umuligt at forhindre en bil i at ruste hvis den har været brændt....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Gæst

#4 Indlæg af Gæst »

Ja gearkassen er fint. nej der er ik brugt pulverslukker. hmm jeg vil nok hvis det var mig købe den til genopbyg. men jeg skaffer lige billeder så kan i selv bedømme
Gæst

#5 Indlæg af Gæst »

hvordan sætter jeg billeder ind?
K-FINN
Mester Medlem

#6 Indlæg af K-FINN »

Du trykker på tilføj vedhæftede filer.Så kommer der ny meny frem hvor du kan brovse på egen computer og tilføj vedhæftede fil. :lol:
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Cossie
Mester Medlem
Geografisk sted: København
Kontakt:

#7 Indlæg af Cossie »

Gæster kan ikke vedhæfte filer :(
Gæst

#8 Indlæg af Gæst »

kan jeg ik sende billederne til en som kan sætte dem ind? Kan ik oprette bruger der jeg har en som jeg ik kan huske kode eller Email til :(
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#9 Indlæg af John Sahl »

Mail dem til mig på john@autohenter.dk så smider jeg dem online..

.
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Cossie
Mester Medlem
Geografisk sted: København
Kontakt:

#10 Indlæg af Cossie »

Anonymous skrev:kan jeg ik sende billederne til en som kan sætte dem ind? Kan ik oprette bruger der jeg har en som jeg ik kan huske kode eller Email til :(

Hvad har du brugt af brugernavn?, så kan jeg sende en ny kode til dig.
Besvar