Lancia Delta S4 har aldrig båret navnet Integrale. Integrale navnet blev først brugt på modellen efter HF 4WD, altså Delta Integrale(8v)
Desuden er tiden fra 0-100km/t 6 sekunder på den seriefremstillede og gadegodkendte version af S4(250hk). De 2,7 sekunder er for rally udgaven. Men at den sparker RS200 røv , kan vi hurtigt blive enige om.
F.eks kørte Lancia teamet en test på portugals F1 bane i 86. Havde de deltaget i det års F1 grand prix, havde de kvalificeret sig til en startposition som nr 6.
Mads RR
ladathomas skrev:lancia delta HF integrale S4 martini værdens hurtiste serie prodoseret bil ( hvad jeg har kunne finde ) til 100 2,7 standart
Lancia Delta S4 har aldrig båret navnet Integrale. Integrale navnet blev først brugt på modellen efter HF 4WD, altså Delta Integrale(8v)
Desuden er tiden fra 0-100km/t 6 sekunder på den seriefremstillede og gadegodkendte version af S4(250hk). De 2,7 sekunder er for rally udgaven. Men at den sparker RS200 røv , kan vi hurtigt blive enige om. F.eks kørte Lancia teamet en test på portugals F1 bane i 86. Havde de deltaget i det års F1 grand prix, havde de kvalificeret sig til en startposition som nr 6.
Mads RR
ladathomas skrev:lancia delta HF integrale S4 martini værdens hurtiste serie prodoseret bil ( hvad jeg har kunne finde ) til 100 2,7 standart
men ang den der lancia. det var en RS 200 der havde verdens rekorten i 0-60mph i mange år. og tilbage i 92-93 satte sierra cosworth 4x4 hurtigere omgangs tider en delta intergrale, dog vandt lanciaerne ofte lige foran sierraerne. men husk op at RS 200 kun kørte i 1 1/2 år inden at GR.B blev taget af programmet..