Sierra DOCH Turbo 250 hk :-)

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Sierra_turbo
Medlem
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Sierra DOCH Turbo 250 hk :-)

#1 Indlæg af Sierra_turbo »

Jeg skal dersværre af med mit lille projekt.. Der er sænket kompression på bæstet. Monteret en stor lader, T04B turbo. (SOm kun har kørt 3000km) Har kvit. 4 ekstra dysser i manifold som styres af MF2 med mapsensor. Stor frontmonteret intercooler. Blowoff har fra powerpage, samt lidt blå slanger og et pipercross luftfilter. I kabinen har jeg monteret 3 ure, ladetryk, olietryk og olietemperatur. Også monteret blandingsmåler.

BIlen er fra 1991 (10md) Har centrallås og elruder forand. Den er hvid, men trænger til en omlakering..

Får lige smidt nogle billeder ind når jeg får lånt et kamera..

Den har 250 hk, og 350 nm. har måleresultaterne.

Pris: 26.000,-
Gæst

Re: Sierra DOCH Turbo 250 hk :-)

#2 Indlæg af Gæst »

ku du ha interesse i at bytte med en anden bil... og fejler den noget.. og hvordan med forsikring?
Brugeravatar
Sierra_turbo
Medlem
Kontakt:

#3 Indlæg af Sierra_turbo »

Ja bytte kan måske godt indgå.. :-) Den er bare forsikret som alm. 2.0. For det skal pilles af når den skal synes.. Der er ca 16 md til syn..
Gæst

#4 Indlæg af Gæst »

hvis vi sku lave en handel skal det være lige over.. det er en Zx'er jeg har at bytte med.. den blir synet inden handlen.. hvor kommer du fra? og er det ikke muligt at se nogen pics..
momas
Junior Medlem
Geografisk sted: langeland

#5 Indlæg af momas »

hvad er der helt precist lavet ved den siden den har 250 hk og er da interessere i den men kun pga motoren har en sierra 4x4 dohc som godt kunne bruge lidt ekstra krafter hehe

mvh thomas k
Brugeravatar
Sierra_turbo
Medlem
Kontakt:

#6 Indlæg af Sierra_turbo »

Der er sænket komp. monteret en basse af en turbo, og så køre jeg med 4 ekstra dysser der styres af et MF2 anlæg. 3" udstødning hele vejen. det giver kræfterne.. hehe

Jamen jeg vil kun sælge det hele samlet da jeg i forvejen har mistet alt for meget på bilen.. :-) Dyrt at lege..
Brugeravatar
Sierra_turbo
Medlem
Kontakt:

#7 Indlæg af Sierra_turbo »

er ikk enterasseret i en bx'er.. :-) Desværre
Gæst

#8 Indlæg af Gæst »

det er nu godt nok en ZX'er men fair nok :-)
momas
Junior Medlem
Geografisk sted: langeland

#9 Indlæg af momas »

det var nu også hele bilen jeg ville købe hvis det var men vil bare gerne vide hvad jeg køber hehe så et par billeder ville ikke være af vejen du kan sende dem til momas23@post.tdadsl.dk
Brugeravatar
Brian SPC
Medlem
Geografisk sted: Barrit
Kontakt:

#10 Indlæg af Brian SPC »

Hva med at bytte med en Nysynet Golf II GT, som er komplet ombygget til en GTI 8v,bilen forsikres som alm 1.8 men er lovlig synes og ombygget til GTI. Den står rigtig pæn og velholdt og den kører rigtig godt, bilen står rimelig org. så altså ikke noget thansen lir eller sådan på den heldigvis. Hva siger du til det ???

Data: 112 hk,158nm ,15 " alu,org sportskabine,boardkomp,40mm sænket, komplet 2.5" udstødning,org soltag, org tonet ruder.

Mobil 28685182
Sierra 2.0i TT Solgt - Nu Kia Picanto ´09 & Volvo 940 2.3 GL Stc. B230FD
www.SPC-Net.dk
Besvar