V: RST ECU
Redaktør: Moderatorer
-
Danny Salling
- Mester Medlem
- Indlæg: 931
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Vestsjælland
V: RST ECU
Hvad kan man egentlig være bekendt at tage for en "hearts and Diamonds" ECU til RST(den er ikke chippet)?
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Indlæg: 948
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Fyn
Re: V: RST ECU
Danny Salling skrev:Hvad kan man egentlig være bekendt at tage for en "hearts and Diamonds" ECU til RST(den er ikke chippet)?
Ved ikke lige en pris og mangler heller ikke sådan en men vil da godt byde 200kr
-
Danny Salling
- Mester Medlem
- Indlæg: 931
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Vestsjælland
-
Danny Salling
- Mester Medlem
- Indlæg: 931
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Vestsjælland
-
Danny Salling
- Mester Medlem
- Indlæg: 931
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Vestsjælland
-
MK5 RS Turbo
- Nyt Medlem
- Indlæg: 34
- Tilmeldt: 20 jul 2005, 00:44
- Geografisk sted: Næsten i Tyskland
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Indlæg: 948
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Fyn
Danny Salling skrev:Den kan kører med 0.85 i tryk uden man skal chippe den, den boks jeg har i min bil er chippet til 1.1 bar og det har kostet en pæn slat penge, så hvis man vil have højere tryk på i sin RST uden at man får flået alle pengene ud af pungen, så er denne boks løsningen.
Forstår jeg ikke helt normalt går de til max 0,7bar. du kan jo ikke bytte rundt på de boxe de skal passe i den farvekode der er på den så det er jo kun en bil der køre med samme box der kan bruge den..
Hvad farver er der på ?
-
Minilars
- Mester Medlem
- Indlæg: 837
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
Indrømmet jeg tog fejl..
fandt min org. ford rs bog og læste lidt godnat læsning...
De er alle født med den amal valve. Den sørger for at den ikke kommer for højt op i lade tryk.. og skulle i følge ford.. forøge momentet.. men virker stadig kun til 0,6bar..
omdrejnings begrænseren består ikke i at den tager tændingen..
men den tager strømmen til benzin pumpen..
jeg kan ikke finde ud af hvornår de præcis begyndte at komme med banke sensor men ca midt i 87.
men stadig... man kan godt køre med de forskellige boxe på de forskellige biler..
fandt min org. ford rs bog og læste lidt godnat læsning...
De er alle født med den amal valve. Den sørger for at den ikke kommer for højt op i lade tryk.. og skulle i følge ford.. forøge momentet.. men virker stadig kun til 0,6bar..
omdrejnings begrænseren består ikke i at den tager tændingen..
men den tager strømmen til benzin pumpen..
jeg kan ikke finde ud af hvornår de præcis begyndte at komme med banke sensor men ca midt i 87.
men stadig... man kan godt køre med de forskellige boxe på de forskellige biler..
Senest rettet af Minilars 25 dec 2005, 01:52, rettet i alt 1 gang.
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk