Gruppe køb bredbånds lambda
Redaktør: Moderatorer
-
uno
- Senior Medlem
- Geografisk sted: sydjylland
Gruppe køb bredbånds lambda
regner med at bestille 2 sensorer med omformer næste tirsdag d.27/6 fra tyskland.(dem der reklamere her på siden) Hvis der er nogen der vil have noget med vil vi prøve at krejle dem lidt ned, hvis ikke det er bedre at købe her hjemme.
bare kopier den her og skriv dit navn og nummer under så ringes vi ved og finder ud af det.
John Lc-1
Bent Lc-1
bare kopier den her og skriv dit navn og nummer under så ringes vi ved og finder ud af det.
John Lc-1
Bent Lc-1
-
seicento
- Junior Medlem
Re: Gruppe køb bredbånds lambda
uno skrev:regner med at bestille 2 sensorer med omformer næste tirsdag d.27/6 fra tyskland.(dem der reklamere her på siden) Hvis der er nogen der vil have noget med vil vi prøve at krejle dem lidt ned, hvis ikke det er bedre at købe her hjemme.
John Lc-1
Bent Lc-1
hejsa.
Har du et link??
Eller en idé om hvad prisen er?
Vil måske godt være med på en lc-1
Mvh Jonas
-
uno
- Senior Medlem
lc-1 er til 189€ -ved 7,45- 1408,05
lm-1 er til 369€
lm-1rpm er til 439€
Og så håber jeg at vi kan rykke lidt af dem når vi kommer i flok
Jeg lavede en prøve bestilling på 3lc-1 og det gav en porto på 23€ og € ligger i aften i 7,45 kr
Alle bestillinger skal følges af tlf så jeg ved hvor folk er, og den endelige pris kan opgives.
Forudbetaling!!
så har jeg vist det meste med økonomi samlet i et indlæg.
angående andre produkter vil jeg lige fremhæve at det er det firma der reklamerer her på siden så det er jo let nok for folk at kigge på udvalget.
lm-1 er til 369€
lm-1rpm er til 439€
Og så håber jeg at vi kan rykke lidt af dem når vi kommer i flok
Jeg lavede en prøve bestilling på 3lc-1 og det gav en porto på 23€ og € ligger i aften i 7,45 kr
Alle bestillinger skal følges af tlf så jeg ved hvor folk er, og den endelige pris kan opgives.
Forudbetaling!!
så har jeg vist det meste med økonomi samlet i et indlæg.
angående andre produkter vil jeg lige fremhæve at det er det firma der reklamerer her på siden så det er jo let nok for folk at kigge på udvalget.
Senest rettet af uno 19 jun 2006, 22:47, rettet i alt 1 gang.
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Uno; du bør måske for infoens skyld understrege hvad eurokursen er, hvad forsendelsesomkostningerne er, og om du lægger pengene ud, eller der skal forudbetales.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Re: Gruppe køb bredbånds lambda
uno skrev:regner med at bestille næste tirsdag d.27/6 fra
hvis man venter til efter d.1 så vil flere måske være på...jeg vil gerne have noget med hvis det venter til lønposen bliver pustet op igen?...
Euro kurser og andre priser kan regnes ud via www.valutakurser.dk
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- johan o r
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
-
Minilars
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
jeg vil også gerne have noget med.. Et ur med hvid baggrund og sort ramme samt hvad der skal bruges for at få det til at virke.. skal man have noget ud over det der følger med i sættene??
sæt XD-1 kit
har i nogen ide om prisen på den fætter??
sæt XD-1 kit
har i nogen ide om prisen på den fætter??
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
-
uno
- Senior Medlem
Den pakke jeg skal have dernede bliver bestilt tirsdag næste uge om der er andre der vil med eller ej.
Planen er at skulle bruge min til indkøring når jeg har samlet min bil igen.
Umiddelbart at se til vil i blive flere på en pakke hvis i gør det efter d.1 end vi bliver på min pakke nu.
http://www.powerpage.dk/produkter_LM1_LM1.aspx
Mon ikke vi skal have mindst 5-7enheder for at der er andet end porto at spare??
Man kunne jo hvis der er en der vil stå for det hijakke den her tråd til et senere køb??
Planen er at skulle bruge min til indkøring når jeg har samlet min bil igen.
Umiddelbart at se til vil i blive flere på en pakke hvis i gør det efter d.1 end vi bliver på min pakke nu.
http://www.powerpage.dk/produkter_LM1_LM1.aspx
Mon ikke vi skal have mindst 5-7enheder for at der er andet end porto at spare??
Man kunne jo hvis der er en der vil stå for det hijakke den her tråd til et senere køb??
- Whosa
- Medlem
- Geografisk sted: København