Den er nu også sat ordenligt på øsen der kommer lyd og alt.
"MEN" jeg føler at når jeg giver fuld gas slipper den også giver fuld gas igen så lyder det som om mit tryk ryger ud af den skide BOV. der går ca 2sek før jeg kan mærke mit tryk kommer igen for fuld power. dette sker ikke uden bov.
Jeg ved man skal instille den, men jeg kan sku ikke finde noget på HKS side eller her inde som forklare hvordan jeg gøre det.
Skal jeg skrue ind eller ud på den skrue som er i enden af den for at lukke noget mere for den.
Problemet må vel ligge i at den ikke lukker hurtigt nok eller tager jeg fejl?
Håber nogle kan hjælpe
-------------------
Audi A3 1,8 Turbo
194HK / 354Nm
Næh problemet er mere at din motorstyring ikke "ser" at du lufter trykket ud i atmosfæren. Din bil er født med luftmassemåler, som måler luften der suges igennem turboladeren, og hvis du dumper det luft EFTER turboen, vil motorstyringen ved speederslip (og efterfølgende åben blowoff) sprøjte for meget brændstof ind i motoren i forhold til luftmængden. Den originale blowoff sender jo trykket retur til indsugningen, modsat din nye blowoff.
Der er sikkert en løsning på det, men jeg kender den ikke. Ovenstående er bare et svar på hvorfor!
duckstardeluxe skrev:Næh problemet er mere at din motorstyring ikke "ser" at du lufter trykket ud i atmosfæren. Din bil er født med luftmassemåler, som måler luften der suges igennem turboladeren, og hvis du dumper det luft EFTER turboen, vil motorstyringen ved speederslip (og efterfølgende åben blowoff) sprøjte for meget brændstof ind i motoren i forhold til luftmængden. Den originale blowoff sender jo trykket retur til indsugningen, modsat din nye blowoff.
Der er sikkert en løsning på det, men jeg kender den ikke. Ovenstående er bare et svar på hvorfor!
Tak for dit svar.
Underligt at jeg så fik den besked fra Nordicturbo at den var lige til at smide på uden jeg skulle gøre mere..
Vil det sige jeg skal have stillet min motor før den kommer til at køre ordenligt med BOV...
-------------------
Audi A3 1,8 Turbo
194HK / 354Nm