Tandremsmærker citroen/peugeot
Redaktør: Moderatorer
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Indlæg: 492
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
Tandremsmærker citroen/peugeot
Nogen der hurtigt kan forklare hvor mærkerne til at stille tandremmen efter sidder på en citroen 2,0 (xantia) sikkert det samme som peugeot...
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Et godt gammelt gennemprøvet trick.
Er du i tvivl så lav dine egne
MVH
Morten
Er du i tvivl så lav dine egne
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
Wildert
- Mester Medlem
- Indlæg: 1673
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Indlæg: 492
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
-
Wildert
- Mester Medlem
- Indlæg: 1673
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
Der skulle gerne være et hul i multiribremhjulet - der kan du smutte en dorn eller noget i. Mener at noget 10 mm. er godt. Hullet skal stå sådan ca. kl. 10-11 stykker hvis jeg ikke husker galt. Men du må ikke bruge det til at "blokere" med når du skal have remhjulet løsnet, for det er bare ind til plastikskjoldet bagved.
Ellers så mener jeg at der er et mærke på tandremshjulet på krumtappen - altså bag multiribremhjulet. Så hvis du allerførst afmonterer multiribremhjulet, så kan du se lidt bedre hvor hullet skal line op osv.
I topstykket mener jeg at der et tilsvarende hul til remhjulet heroppe. Det er rimeligt straight forward.
Det værste er tilspændingen på de nyere modeller - det er meget kunstfærdigt hvor motoren skal køres varm, stoppes, køle HELT (4 timer mindst) og så skal spændingen kontrolleres efter.
Ellers så mener jeg at der er et mærke på tandremshjulet på krumtappen - altså bag multiribremhjulet. Så hvis du allerførst afmonterer multiribremhjulet, så kan du se lidt bedre hvor hullet skal line op osv.
I topstykket mener jeg at der et tilsvarende hul til remhjulet heroppe. Det er rimeligt straight forward.
Det værste er tilspændingen på de nyere modeller - det er meget kunstfærdigt hvor motoren skal køres varm, stoppes, køle HELT (4 timer mindst) og så skal spændingen kontrolleres efter.
- Lars E
- Mester Medlem
- Indlæg: 603
- Tilmeldt: 24 aug 2003, 18:14
- Geografisk sted: 7160 Aale city
8mm. i krumtaprem hjullet
10mm. i knast hjullet
10mm. i knast hjullet
Hilsen Lars E
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Indlæg: 492
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
