Ja jeg ved det er et langt skud men ville lige høre om der var nogle i DK før jeg bestiller en fra udlandet.
Det skal helst være DCCD (Driver Controlled Center Diff.)modellen
Hvis det er en komplet undervogn er det også ok.
MVH
Johan O R
27280297
K: 6-trins impreza gearkasse
Redaktør: Moderatorer
- johan o r
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
K: 6-trins impreza gearkasse
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars
Arbejder for AquilaRacingCars
-
subtimist
- Nyt Medlem
Det tror jeg godt du kan opgive at finde i dk, selv de alm 6 trins kommer fra udlandet, men jeg synes de er for dyre priserne jeg har set er
i USA ca. 3000$ og i UK ca 2000£, selv i Malaysia hvor jeg arbejder er prisen høj.
Det kan også være at jeg er for fattig / nærrig men jeg synes at mellem 20 og 30 tusind kr. er for meget for en gearkasse.
Derimod har jeg fundet motorer både twinturbo ej20H og alm turbo ej20G til en fornuftig penge.
Men sig endelig til hvis du kan finde dem billigere fordi jeg er ved at bygge en 2,6 liter ud af en ej20G så jeg kommer til mangle en på et tidspunkt.
MVH. IB.
i USA ca. 3000$ og i UK ca 2000£, selv i Malaysia hvor jeg arbejder er prisen høj.
Det kan også være at jeg er for fattig / nærrig men jeg synes at mellem 20 og 30 tusind kr. er for meget for en gearkasse.
Derimod har jeg fundet motorer både twinturbo ej20H og alm turbo ej20G til en fornuftig penge.
Men sig endelig til hvis du kan finde dem billigere fordi jeg er ved at bygge en 2,6 liter ud af en ej20G så jeg kommer til mangle en på et tidspunkt.
MVH. IB.
Min biler 4wd 4cyl 4 knastakseler 400 hk ups mangler 190 hk er på vej.
- johan o r
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
- DorkVonWaterfall
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Ikast, verdens navle
her er en til salg, men der følger vistnok en hel bil med til prisen....
http://www.hi-speed.dk/2phpBB/viewtopic.php?t=61221
http://www.hi-speed.dk/2phpBB/viewtopic.php?t=61221
pffftttt......