Hvilken lufttemperaturføler til MS
Redaktør: Moderatorer
-
cdr
- Indlæg: 7
- Tilmeldt: 16 okt 2007, 15:21
Hvilken lufttemperaturføler til MS
Jeg skal have købt en lufttemperaturføler til MegaSquirt, men hvilken bil kan den bruges fra?
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1275
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1275
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
lufttempsensor
cdr skrev:Det er jeg klar over! Men derskulle jo gerne være gevind i den da den gerne skulle holde tæt under tryk. Hvilke biler kører med sådan en? Da det ville gøre det lidt nemmere at lokalisere en.
Kender ikke en bil med det, men har dem på lager. Med bosch stik i enden, og M12 gevind.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
cdr
- Indlæg: 7
- Tilmeldt: 16 okt 2007, 15:21
Re: lufttempsensor
HenrikGM skrev:cdr skrev:Det er jeg klar over! Men derskulle jo gerne være gevind i den da den gerne skulle holde tæt under tryk. Hvilke biler kører med sådan en? Da det ville gøre det lidt nemmere at lokalisere en.
Kender ikke en bil med det, men har dem på lager. Med bosch stik i enden, og M12 gevind.
Kan du sende sådan en til mig? og hvad er prisen?
- klyfax
- Mester Medlem
- Indlæg: 2525
- Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
- Geografisk sted: Sweden
cdr skrev:Det er jeg klar over! Men derskulle jo gerne være gevind i den da den gerne skulle holde tæt under tryk. Hvilke biler kører med sådan en? Da det ville gøre det lidt nemmere at lokalisere en.
Toyota, 2E og 3E motor gør, bare de er med indsprøjtning.
Altså 2E-E, 2E-TE, 3E-E, 3E-TE. 2E-E er den eneste motor der er solgt i DK...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
- VRT
- Senior Medlem
- Indlæg: 327
- Tilmeldt: 06 nov 2006, 21:31
- Geografisk sted: Gun City
Undskyld jeg lige låner tråden
Jeg har fundet frem til, at der sidder en IAT på min indsugningsmanifold.
Efter at ha kigget lidt i min "so wird´s gemacht", har jeg fundet kurven der fortæller om forholdet mellem modstand og temperatur. Kurven ser dog eksponential ud! Vil det sige, at jeg ikke kan bruge den i forbindelse med MS?
Her er lige et ex.: 20 grader celsius er modstanden 2340-2680 ohm, 55 grader celsius er 650-700 ohm, og ved 80 grader celsus er modstanden 290-330 ohm.
Jeg har fundet frem til, at der sidder en IAT på min indsugningsmanifold.
Efter at ha kigget lidt i min "so wird´s gemacht", har jeg fundet kurven der fortæller om forholdet mellem modstand og temperatur. Kurven ser dog eksponential ud! Vil det sige, at jeg ikke kan bruge den i forbindelse med MS?
Her er lige et ex.: 20 grader celsius er modstanden 2340-2680 ohm, 55 grader celsius er 650-700 ohm, og ved 80 grader celsus er modstanden 290-330 ohm.