I tomgang kan den da godt holde 60 kpa eller sådan noget, men samme sekund jeg bare OVERVEJER at kigge på gaspedalen så er det 85+.
Det kommer ikke som den store overraskelse, så jeg var ret hurtigt ude til at skifte til Alpha-N, og det var så noget mere manerligt.
Nu skal den så snart trimmes sådan helt rigtigt - men hvad er der af fif for at trimme Alpha-N?
Jeg har tidligere trimmet Speed-Density dels som to-mandsløsning, og senere via MegaLogViewers analyse-del hvor jeg kunne nå et rimeligt fornuftigt map på egen hånd bare ved at køre rundt.
MegaLogViewer er vel ikke en mulighed med Alpha-N - eller hvad? (Nu jeg tænker over det så kunne det vel godt være?)
Vil det være naturligt at visse områder slet ikke rammes når man kører på vejen? Eller skal man have gang i rullefeltet med bremse for at ramme "alle" felter (hvilket ikke ubetinget er nødvendigt antager jeg)?
Er det en fidus at bruge alle gear for at ramme alle områder? Det vil jo være forskel på hvor meget spjældvinkel der skal til for at ramme f.eks. 2500 rpm i 1. gear og i 5. gear.
Nu er min bil meget lavt gearet (motorsport) så der er ikke helt så meget variation.
Kom glad med guldkorn