syn i eu
Redaktør: Moderatorer
-
audi 80 1,8 turbo
- Medlem
- Indlæg: 227
- Tilmeldt: 10 jul 2005, 12:14
- Geografisk sted: østjylland
syn i eu
hej folkens.
Lad os sige at jeg har et familie medlem i polen som jeg sælger min bil til(får afgift tilbage og alt)...med eftermonteret turbo og måske de bremser jeg har liggende også... bilen bliver synet i polen med de ændringer og det bliver selvfølig ført ind i registrings attesten eller hvordan man nu gør i polen.... jeg køber bilen tilbage 3-4 måneder efter og betaler afgift og det på bilen..... vil de i synshallen ikk blive nødtil at syne sådan en bil da den jo er synet med de konstruktive ændringer i et andet eu land.... eller hvordan ser det ud.... håber at nogen ved noget om det(Da jeg rent faktisk har et familiemedlem i polen som siger at det sikkert ikk skulle være noget problem at syne bilen i polen) når bilen nu er synet i et andet eu land kan de så komme og kræve yderliget dokumentation her i dk eller hvordan er ræglerne omkring sådan noget
MVH Tommy
Lad os sige at jeg har et familie medlem i polen som jeg sælger min bil til(får afgift tilbage og alt)...med eftermonteret turbo og måske de bremser jeg har liggende også... bilen bliver synet i polen med de ændringer og det bliver selvfølig ført ind i registrings attesten eller hvordan man nu gør i polen.... jeg køber bilen tilbage 3-4 måneder efter og betaler afgift og det på bilen..... vil de i synshallen ikk blive nødtil at syne sådan en bil da den jo er synet med de konstruktive ændringer i et andet eu land.... eller hvordan ser det ud.... håber at nogen ved noget om det(Da jeg rent faktisk har et familiemedlem i polen som siger at det sikkert ikk skulle være noget problem at syne bilen i polen) når bilen nu er synet i et andet eu land kan de så komme og kræve yderliget dokumentation her i dk eller hvordan er ræglerne omkring sådan noget
MVH Tommy
første gear er for biler uden moment
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1275
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
-
Havneren
- Mester Medlem
- Indlæg: 2671
- Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00
Man taler jo om en harmononisering inden for EU. Der har bl.a. Danmark forpligtiget sig til at arbejde hen mod dette (Det står både i færdselsstyrrelsens egne papirer og kan findes i EU papirer også) så derfor burde der ikke være noget problem.
Faktisk burde det ikke engang være nødvendigt at tage de danske plader af bilen...
MEN derfor kan synshallen SAGTENS stille sig på bagben selv om de intet har at have det i.
Det er en lang historie, men jeg har lige for 3. gang synet min egen med turbo og denne gang ville de kalde det hele tilbage osv. De havde faktisk gjort det, og jeg måtte køre der ude fra - 45min senere stod jeg der ude igen og bilen blev synet. Jeg var RASENDE!!!! Som sagt så er det en lang historie...
Faktisk burde det ikke engang være nødvendigt at tage de danske plader af bilen...
MEN derfor kan synshallen SAGTENS stille sig på bagben selv om de intet har at have det i.
Det er en lang historie, men jeg har lige for 3. gang synet min egen med turbo og denne gang ville de kalde det hele tilbage osv. De havde faktisk gjort det, og jeg måtte køre der ude fra - 45min senere stod jeg der ude igen og bilen blev synet. Jeg var RASENDE!!!! Som sagt så er det en lang historie...
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Godt argument for at stoppe med at smide ældre biler med fabriksmonteret turbo direkte i skrotkassen....
Det er nemligt en HEL DEL nemmere med en bil der er født turbo.
Det er nemligt en HEL DEL nemmere med en bil der er født turbo.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!