Ideen var at nappe det og montere på min, men jeg kan se at det der plejer at være simmerringslejet på ingen måde er ens - hvad er det her for noget drenge?
Nu med Almera GTI | SR20DE | Hvordan er det liii man roder i sådan en? - alt er jo el-styret :S
Det ligner en ganske alm. viscosekobling.
Med en indvendig trækaksel der er trukket af differerhjulene, som et normalt diff.
og en udvendig del der er trukket af selve diff. huset, og stråle sæt nr 2 på trækakslen.
Når differentialet så gør sin plikt, og sender al sin kraft ud til den ene aksel.
Så bliver den ydre del af af den anden side stadig trukket med rundt men akslen står stille, og viscosekoblingen gør sin plikt og sender kraft ud til den stillestående aksel.
Morten VJ skrev:Det ligner en ganske alm. viscosekobling. Med en indvendig trækaksel der er trukket af differerhjulene, som et normalt diff. og en udvendig del der er trukket af selve diff. huset, og stråle sæt nr 2 på trækakslen. Når differentialet så gør sin plikt, og sender al sin kraft ud til den ene aksel. Så bliver den ydre del af af den anden side stadig trukket med rundt men akslen står stille, og viscosekoblingen gør sin plikt og sender kraft ud til den stillestående aksel.
MVH
Morten
Superlækker forklaring
Mange tak
Nu med Almera GTI | SR20DE | Hvordan er det liii man roder i sådan en? - alt er jo el-styret :S