Her er det bedst at beholde grebet.....ellers er det vist afregning v. kasse1.
Det her går for alvor stærkt!
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Det her går for alvor stærkt!
http://www.youtube.com/watch?v=bf3cJRkeEqE
Her er det bedst at beholde grebet.....ellers er det vist afregning v. kasse1.
Her er det bedst at beholde grebet.....ellers er det vist afregning v. kasse1.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
I det hele taget er det ret imponerende at det skidt kan køre så stærkt.
Har svært ved at forestille mig at MCerne går hurtigere, men ved det ikke....
Min første tanke var at hastigheden var spolet op på klippet, men forbevægelserne passer egentligt fint nok med hastigheden, såe......det går bare knaldhamrende hurtigt. Bedst at køre på reflekserne, for der er ikke rigtigt tid til at tænke der, og så ligger de tilogmed og slås lidt om placeringen.
Har svært ved at forestille mig at MCerne går hurtigere, men ved det ikke....
Min første tanke var at hastigheden var spolet op på klippet, men forbevægelserne passer egentligt fint nok med hastigheden, såe......det går bare knaldhamrende hurtigt. Bedst at køre på reflekserne, for der er ikke rigtigt tid til at tænke der, og så ligger de tilogmed og slås lidt om placeringen.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Ok, lidt nærmere research på hvad disse superkarts kan gav dette citat:
Ok, fair nok den kan accelerere....
Superkarts can accelerate from 0 to 60 mph in less than 3 seconds with a top speed of 155 mph (250 km/h)[4]. Their low weight and good downforce make for staggering cornering and braking abilities.
Men _F_U_C_K_ da; den kan sgu bremse igen da!
A Superkart is capable of braking from 100 mph (160 km/h) to standstill in around 2 seconds, and taking corners at nearly 3 g (30 m/s²).
For slet ikke at snakke om at dreje. 3g rundt i et sving det er immervæk en del. Nakkemuskler skal der til da!
http://en.wikipedia.org/wiki/Superkart
Ok, fair nok den kan accelerere....
Superkarts can accelerate from 0 to 60 mph in less than 3 seconds with a top speed of 155 mph (250 km/h)[4]. Their low weight and good downforce make for staggering cornering and braking abilities.
Men _F_U_C_K_ da; den kan sgu bremse igen da!
A Superkart is capable of braking from 100 mph (160 km/h) to standstill in around 2 seconds, and taking corners at nearly 3 g (30 m/s²).
For slet ikke at snakke om at dreje. 3g rundt i et sving det er immervæk en del. Nakkemuskler skal der til da!
http://en.wikipedia.org/wiki/Superkart
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Havneren
- Mester Medlem
- Indlæg: 2671
- Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00
En oplevelse i en potent gearkart skulle være det tætteste man kommer på Formel1 rent præstationsmæssigt (Sving, bremse acc. osv.).
Første gang jeg hørte om Isle of Man var i en dok. program i fjerneren. Der handlede det kun om motorcykler (TT races). Der står kors i rabatten rundt omkring på banen - Som Søren siger... Der plejer at ryge et par stykker af i svinget. Det må være en fed følelse at deltage... - Uden at dø selfølgelig!
Første gang jeg hørte om Isle of Man var i en dok. program i fjerneren. Der handlede det kun om motorcykler (TT races). Der står kors i rabatten rundt omkring på banen - Som Søren siger... Der plejer at ryge et par stykker af i svinget. Det må være en fed følelse at deltage... - Uden at dø selfølgelig!
