2" udstødning/potter?
Redaktør: Moderatorer
-
Jack
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Midtfyn
- Kontakt:
2" udstødning/potter?
Hey, står og skal have købt ind til og lave en udstødning til min corolla. Vi snakker 1.6 20v, så har hørt fra flere jeg bør holde mig til 2" udstødning. Så punkt 1 er, hvor finder jeg mellempotte og bagpotte med " indgange, kan min finde 2.5".
Punkt 2, planen var og sætte flexrør på efter bananen, og der efter en mellem potte halvvejs, og slutte af i en potte med noget 3" afgangs rør sådan ca. Men er der nogle "regler" man bør tænke på når vi snakker udstødning på en suge motor?
Punkt 3, hvor ville i købe 2" rør, og bøjninger(skal nok over bagbroen)??
Punkt 2, planen var og sætte flexrør på efter bananen, og der efter en mellem potte halvvejs, og slutte af i en potte med noget 3" afgangs rør sådan ca. Men er der nogle "regler" man bør tænke på når vi snakker udstødning på en suge motor?
Punkt 3, hvor ville i købe 2" rør, og bøjninger(skal nok over bagbroen)??
/Jack
Nissan 200sx S14a
Nissan 200sx S14a
-
tyson2
- Senior Medlem
- Geografisk sted: 4600 Barbados
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Køb rustfrie rør og bøj ved Daugbjerg samt evt. deres Simons potter, ikke det der kinapotte lort der holder i 3 dage...
corvus terrae terror...

- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
-
Jack
- Mester Medlem
- Kontakt:
-
Jack
- Mester Medlem
- Kontakt:
-
Jack
- Mester Medlem
- Kontakt:
Finn T Pedersen skrev:Det er nok begrændset hvad forskel det er, så tror jeg ville få den over bagbro...
Oki men hvordan for man den over bagbro uden for "skarpe" bøj?
Plus nogen der kan sige om det har noget og sige ang larm, at mellem potte og bagpotte har 2.5" tilslutninger, nu når resten er holdt i 2" rør?
/Jack
Nissan 200sx S14a
Nissan 200sx S14a
-
K-FINN
- Mester Medlem
Jack-Ae86 skrev:Finn T Pedersen skrev:Det er nok begrændset hvad forskel det er, så tror jeg ville få den over bagbro...
Oki men hvordan for man den over bagbro uden for "skarpe" bøj?
Plus nogen der kan sige om det har noget og sige ang larm, at mellem potte og bagpotte har 2.5" tilslutninger, nu når resten er holdt i 2" rør?
Ja man bliver jo nød til og skal over bro, men man kan få de specielle "bagbro bøj" kalder jeg dem, det er bøjning med stor diameter...
Ved dog ikke om man kan få det i rustfri
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele