Ifølge (u)pålidelige rygter er der ligeud race i "store Nørd" (DR1) i et af de kommende programmer!! NDCD havde i hvertfald skrabet en håndfuld biler sammen i fredags til optagelserne på Tristrup lufthavn.
Race på DR1.....
Redaktør: Moderatorer
-
Westmus
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Holstebro
Race på DR1.....
Lidt forbrugeroplysning til de mere barnligt anlagte!
Ifølge (u)pålidelige rygter er der ligeud race i "store Nørd" (DR1) i et af de kommende programmer!! NDCD havde i hvertfald skrabet en håndfuld biler sammen i fredags til optagelserne på Tristrup lufthavn.
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
-
Westmus
- Mester Medlem
Jo jo som helt ude forstående, ud over at kende til folk i miliøet, har jeg da godt luret at der har være en del cirkus omkring NDCD den sidste lange tid. Men jeg synes nu det virker som om der er kommet nogle nye hoveder i spidsen som virkeligt ønsker at det skal går den rigtige vej igen.
Det her tv halløj blev vist stablet på benene i løbet af 2 timer efter en opringning fra DR. Rimeligt godt gået med tanke på årstid og vejret. Det er jo nok ikke lige nu udvalget at køreklare racere, som folk i det hele taget vil have ud, er størst. De billeder jeg har set fra optagelserne så i hvertfald rimeligt våde og kolde ud!
Ørting....Jep hvis alle kvinder i hendes alder kunne holde den standard, var kloden da absolut et bedre sted at være.
Det her tv halløj blev vist stablet på benene i løbet af 2 timer efter en opringning fra DR. Rimeligt godt gået med tanke på årstid og vejret. Det er jo nok ikke lige nu udvalget at køreklare racere, som folk i det hele taget vil have ud, er størst. De billeder jeg har set fra optagelserne så i hvertfald rimeligt våde og kolde ud!
Ørting....Jep hvis alle kvinder i hendes alder kunne holde den standard, var kloden da absolut et bedre sted at være.
- Transitfar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Westmus skrev:Ørting....Jep hvis alle kvinder i hendes alder kunne holde den standard, var kloden da absolut et bedre sted at være.
Hun er for ung - og har for store patter...
Men hvis hun blev udstyret med gaffatape over snakketøjet, og fik hænderne i håndjern, så gad jeg nok godt duske hende.
Måske...
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
-
Bufas
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Slagelse
- Kontakt:
Transitfar skrev:Westmus skrev:Ørting....Jep hvis alle kvinder i hendes alder kunne holde den standard, var kloden da absolut et bedre sted at være.
Hun er for ung - og har for store patter...![]()
Men hvis hun blev udstyret med gaffatape over snakketøjet, og fik hænderne i håndjern, så gad jeg nok godt duske hende.
Måske...
Det ka de få uanset alder og størrelse på patter...
Men ja jeg kunne også godt.
- JerrilD
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia C
Transitfar skrev:Westmus skrev:Ørting....Jep hvis alle kvinder i hendes alder kunne holde den standard, var kloden da absolut et bedre sted at være.
Måske...
Jeg tror hun kan et eller andet i sengen
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
lol. din alder gange2 er hvad hun er jerrild.tænk på alle de gange du har WANKET x2 og hun har den erfaring.. lol..JerrilD skrev:Transitfar skrev:Westmus skrev:Ørting....Jep hvis alle kvinder i hendes alder kunne holde den standard, var kloden da absolut et bedre sted at være.
Måske...
Jeg tror hun kan et eller andet i sengen
men ja, skulle jeg vælge en ny svigermor, så måtte det da gerne være hende..
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
-
Westmus
- Mester Medlem
-
Jack
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Midtfyn
- Kontakt: