http://www.movingmedia.dk/vmax/dhb08.pdf
DHB 2008 Reglement offentliggjort
Redaktør: Moderatorer
-
efterz
- Mester Medlem
- Indlæg: 601
- Tilmeldt: 11 apr 2006, 11:15
- Geografisk sted: Herning, Midtjylland
- Kontakt:
DHB 2008 Reglement offentliggjort
Forlaget skal sq have ros for at have oppet sig i år, og komme med et endeligt reglement mere end én uge før arrangementet
http://www.movingmedia.dk/vmax/dhb08.pdf
http://www.movingmedia.dk/vmax/dhb08.pdf
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
- klyfax
- Mester Medlem
- Indlæg: 2525
- Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
- Geografisk sted: Sweden
-
john 406 turbo
- Medlem
- Indlæg: 110
- Tilmeldt: 30 mar 2005, 17:41
- klyfax
- Mester Medlem
- Indlæg: 2525
- Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
- Geografisk sted: Sweden
john 406 turbo skrev:DHB har fået tilladelse til 7,5 sek. og jo der er krav på brandhæmmende køredragt ved tider under 10 sek.
Hvorfor det ikke står i det reglement ved jeg ikke.
John.
Hmm underligt at breakoutet ved 7.5 sek og det brandhæmmede tøj ik er skrevet på så... Endnu engang kommer der noget ud fra Benjamin som ik er gemmentænkt / læst ordenligt igennem...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
-
8v
- Nyt Medlem
- Indlæg: 16
- Tilmeldt: 24 mar 2006, 16:37
- Geografisk sted: Nordjylland
- Kontakt:
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
8v skrev:12. Brændstof
Kun Benzin og Diesel er tilladt
(Helt eller delvist Methanol, Ethanol og Toluen mm.er forbudt)
Så hvis man møder op med Bio95 i tanken er man diskvalificeret
Forudsætter jo at nogen har tænkt sig at håndhæve reglen.
Tror der kommer biler med NITRO i tanken i år...
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- luske
- Mester Medlem
- Indlæg: 1099
- Tilmeldt: 30 apr 2005, 19:31
HenrikGM skrev:Tror der kommer biler med NITRO i tanken i år...
den "farlige" eller den almindelige slags
MVH Luske
-
Wildert
- Mester Medlem
- Indlæg: 1673
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
lqs skrev:en del standard.... biler får brug for en ny brandstoftank.
Aaaah hva'? De fleste biler jeg kender af bare marginalt nyere dato, har fra fabrikken plastiktank under bilen - det opfylder normalt kravet om adskillelse mellem tank og kabine.
Af de lidt mere oldnordiske konstruktioner fra 70'erne, hvor tanken er indenfor karosseriet, er der oftest tale om biler af sedan-typen. Her er tanken oftest i bagagerummet. Her er det altså en smal sag at svejse 1 m3 karosseriplade i bagsædet og henover hattehylden for at lukke af. Alternativt lukke huller i den oprindelige konstruktion.
Hvis der er nogle lidt mere kreative konstruktioner derude, med andre hjulophæng og den slags, som har nødvendiggjort en anden tank, så er det klart at de kan være i problemer. Men på et projekt af den art kan jeg ikke have ondt af at man er nødt til at bestille en fuel cell.
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Wildert skrev:lqs skrev:en del standard.... biler får brug for en ny brandstoftank.
Aaaah hva'? De fleste biler jeg kender af bare marginalt nyere dato, har fra fabrikken plastiktank under bilen - det opfylder normalt kravet om adskillelse mellem tank og kabine.
Af de lidt mere oldnordiske konstruktioner fra 70'erne, hvor tanken er indenfor karosseriet, er der oftest tale om biler af sedan-typen. Her er tanken oftest i bagagerummet. Her er det altså en smal sag at svejse 1 m3 karosseriplade i bagsædet og henover hattehylden for at lukke af. Alternativt lukke huller i den oprindelige konstruktion.
Hvis der er nogle lidt mere kreative konstruktioner derude, med andre hjulophæng og den slags, som har nødvendiggjort en anden tank, så er det klart at de kan være i problemer. Men på et projekt af den art kan jeg ikke have ondt af at man er nødt til at bestille en fuel cell.
Så hvis man tager en Jaguar XJS HE Coupe så kan man ikke komme blandt danmarks hurtigste biler hvis man tager den fra udstillingen og kører op til stregen fordi den er standart med benzintanken bag bagsædet... samme gælder Mercedes 500SEL ! ? !
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
