John Sahl skrev:Nu har jeg jo en hang til de der letforgængelige italienske biler og skal i gang med lidt pladearbejde, desværre er jeg kun nået til perlegrus version 2, nemlig en indkørsel med fliser

Så jeg kommer til at dække af med presenning og måske senere med et telt - Well, det er hvad det kan blive til, så jeg må leve med det..
Men hvad er det allerbedste jeg kan gøre for at lukke af når jeg har haft åbnet ind til metallet? Jeg har hørt nogen snakke om noget 2-komponent epoxymaling som bliver brugt til lastbiler.. Er det vejen frem?
P.S. Nej, det er ikke rustarbejde, men modifikationer

.
Nu ved jeg ikke hvad din bil skal bruges til, og hvor god en slut finish du vil havde/ er nødvendig. ved disse modifikationer du har gang i

og om det muligvis skal forbi en autolarkere bag efter.
Men mit umidlbare svar ville være at for og rust beskytte det du laver ordenligt, så villse svejseprimer være mere end rigeligt fint.
( det er normalt rødbrun, men kan også forekomme i grå)
Det er rigtig man kan få epoxy grunder, det er dog ulovligt at bruge mere, men man kan godt bestille det som autolarkere afligevel

.
men det er noget være noget og arbejde med vis man ikke har det rigtige udstyr, og noget rigtig giftig noget. og det er langt langt fra billigt.
Så mit svar ville være Svejseprimer. vis du ikke har brug for en hel liter, så ta ned og køb en slat ved din lokale autolakerer.