Sandblæsning af karosseri
Redaktør: Moderatorer
-
Runesm
- Mester Medlem
Sandblæsning af karosseri
Jeg går og tænker på at strippe mit karosseri fuldstændig, og sende det til sandblæsning, netop for at få has på genstridig hærdet undervognsbehandling og rust.
De fleste steder siger de dog at man selv skal fjerne sådan noget først, og i mine øjne betyder det så at fidusen helt går af det. Findes der ikke nogen der tager en brugt bil næsten direkte fra vejen, og så stripper den helt ned til metallet?
Rune
PS: Det må helst ikke koste lige så meget som en hellakering
De fleste steder siger de dog at man selv skal fjerne sådan noget først, og i mine øjne betyder det så at fidusen helt går af det. Findes der ikke nogen der tager en brugt bil næsten direkte fra vejen, og så stripper den helt ned til metallet?
Rune
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Re: Sandblæsning af karosseri
Problemet er at hvis de forsøger at blæse undervognsbehandlingen af for dig, så laver de nok huller i karrossen før det er væk..
.
.
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
-
Runesm
- Mester Medlem
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
eler købe et kaross der aldrig har været undervogsnbehandlet(som jeg lige har gjort)
petrolium (tændvæske) i den der forstøver dims der følger med i alle kompressor tilbehørssæt. det virker fint. og bagefter for at affedte så en god omgang opvaskemiddel og meget varm vand i den samme dims til kompressoren. det er sådan jeg gør mit motorrum rent.
petrolium (tændvæske) i den der forstøver dims der følger med i alle kompressor tilbehørssæt. det virker fint. og bagefter for at affedte så en god omgang opvaskemiddel og meget varm vand i den samme dims til kompressoren. det er sådan jeg gør mit motorrum rent.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
- fordtosserne
- Medlem
Re: Sandblæsning af karosseri
Runesm skrev:Jeg går og tænker på at strippe mit karosseri fuldstændig, og sende det til sandblæsning, netop for at få has på genstridig hærdet undervognsbehandling og rust.
Rune
den jeg fik blæst rense jeg ikke af for textyl eller at det bare direkte ud til sandblæseren
som den så ud før
efter sandblæsning

-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Runesm skrev:Ravnen skrev:Tøris eller varmepistol, sæt i værk...!
Siger du jo godt nok, jeg kan bare ikke komme ind i revnerne med det, og der er mange dumme vinkler og sprækker i mit motorrum!
Problemet for "din sandblæser", er som der bliver skrevet er ikke de få steder du ikke kan komme til i dit motorrum som primært er alm. lak, men det tykke lag undervognsbeskyttelse under bilen, når du har fjernet det er det ikke et problem.
corvus terrae terror...

- Mester Medlem
Ravnen skrev:Problemet for "din sandblæser", er som der bliver skrevet er ikke de få steder du ikke kan komme til i dit motorrum som primært er alm. lak, men det tykke lag undervognsbeskyttelse under bilen, når du har fjernet det er det ikke et problem.
Okay så, så virker det jo ikke så galt igen.
Fordtosserne - hvor og hvor meget kostede den der behandling?
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo