Manglende tænding.!
Redaktør: Moderatorer
- Supra_Jorn
- Medlem
- Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
- Kontakt:
Manglende tænding.!
Hej.
Jeg har pludseligt fået et problem med at starte min bil.
Når jeg drejer tændingsnøglen, lyser der intet i instrumentbordet, og starteren tager ikke ved, der sker intet, hvad kan grunden til dette være.!
Tror selv det kan være selve tændingen, som man sætter nøglen i, der fejler, har tjekket sikringer, men ingen er sprunget.
Jeg har pludseligt fået et problem med at starte min bil.
Når jeg drejer tændingsnøglen, lyser der intet i instrumentbordet, og starteren tager ikke ved, der sker intet, hvad kan grunden til dette være.!
Tror selv det kan være selve tændingen, som man sætter nøglen i, der fejler, har tjekket sikringer, men ingen er sprunget.
Med venlig hilsen.
Jørn Petersen
Jørn Petersen
-
Kristian T
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
- Supra_Jorn
- Medlem
- Kontakt:
-
Kristian T
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
-
JDJ
- Medlem
- Geografisk sted: Brædstrup
- Kontakt:
- Supra_Jorn
- Medlem
- Kontakt:
batteriet er næsten nyt og der er nye poler på og alle 3 kabler på starter er tjekket, og der er flere ekstra stel kabler påJDJ skrev:Går ud fra du har chekket batteriet inden du skriver herVil starte med at kigge stel ledninger efter som det første så. Det er set før hvis den mellem motor og karrosen er blevet dårligt så ter det hele sig meget mærkeligt.
Med venlig hilsen.
Jørn Petersen
Jørn Petersen
-
JDJ
- Medlem
- Geografisk sted: Brædstrup
- Kontakt:
- tonnilerche
- Senior Medlem
a
hvis batteriet er nyt, og stel og +12v er i orden, så er der ik ret meget andet tilbage end tændingslåsen.
For mit vedkommende, gjorde min egen det, da stel-polen på batteriet sad løs.. Så var der intet lys, og relæet til starteren klikkede kun.
For mit vedkommende, gjorde min egen det, da stel-polen på batteriet sad løs.. Så var der intet lys, og relæet til starteren klikkede kun.
Nu med Almera GTI | SR20DE | Hvordan er det liii man roder i sådan en? - alt er jo el-styret :S
- Supra_Jorn
- Medlem
- Kontakt:
Re: a
tonnilerche skrev:hvis batteriet er nyt, og stel og +12v er i orden, så er der ik ret meget andet tilbage end tændingslåsen.
Bilen er en Stagea RS4.
Jeg har kabine lys, lys i lygterne, men intet andet når jeg drejer nøglen i tændingen.
Tak for info alle.
Med venlig hilsen.
Jørn Petersen
Jørn Petersen
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Hvis du manuelt overstyrer starteren, cranker den så motoren?
Hvis nej, så kig på starteren. Hvis ja, så er det bagud opimod tændingslåsen.
Hvis nej, så kig på starteren. Hvis ja, så er det bagud opimod tændingslåsen.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!