Montering af temp. føler
Redaktør: Moderatorer
-
wukshady
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vendsyssel
Montering af temp. føler
Skulle lige høre om nogen har en fiks idé til montering af en temperatur føler i trykrør til/fra intercooler? Føleren er Ø 3mm og skulle jo gerne monteres så systemet stadig er tæt. Findes der noget klemrings-fitting af en art?
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
-
wukshady
- Senior Medlem
-
audi 80 1,8 turbo
- Medlem
- Geografisk sted: østjylland
wukshady skrev:Ole ikke forstå... Gevinddims? Der er ikke noget gevind af nogen art i føleren, så jeg skal bruge noget der kan holde den fast og holde systemet tæt, når der er 5 bars tryk i komfuret!
har en egt føler der er monteret som du selv beskriver i første indlæg... altså en klemmering som klemmer om føleren og så en omløber... precis som hydraulik rørs klemmering (skærering) min føler er også 3 mm så det fåes altså... lige hvor det fåes må jeg være dig svar skyldig på da min føler er en jeg har fået og klemmering osv fulgte med... mit første førsøg på at skaffe noget ville nok gå hend i den nærmeste lokale biks hvor de forhandler hydraulik fittings
Tommy
første gear er for biler uden moment
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
-
Brisse
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Stevns
- Kontakt:
kunne man ikke tage en 8mm pinbolt, bore et hul i den næsten helt til bunds. Monterer føleren så langt nede i den hule bolt som muligt og så monterer den i et passende gevind i trykrøret. Hvis man kan finde en alubolt vil det sikkert være ennu bedre. (kan selvf godt være den termiske inerti bliver for stor lige meget hvad)
-
wukshady
- Senior Medlem
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
-
wukshady
- Senior Medlem