Men jeg hørte også samtidig på en bankelyd hele vejen hjem:
http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=25206
Kan den lyd være grundet den blæste toppakning, eller skal jeg til at lede dybere?
Redaktør: Moderatorer
Supra MK4 skrev:Ser ud som om pakning har været defekt et stykke tid, hvor du så tilsidst har brændt det helt væk.
Supra MK4 skrev:Lyden kan være et flækket stempel, tror du skal hive alle 4 op og checke.
Kan også være forde den tænder over i anden cyl. pågrund af pakning er helt væk.
Runesm skrev:Supra MK4 skrev:Lyden kan være et flækket stempel, tror du skal hive alle 4 op og checke.
Kan også være forde den tænder over i anden cyl. pågrund af pakning er helt væk.
Okay. Ja jeg mangler jo bare lige at tage bundkaret af så kan jeg hive stemplerne op. Det må jeg gøre så
Supra MK4 skrev:Runesm skrev:Supra MK4 skrev:Lyden kan være et flækket stempel, tror du skal hive alle 4 op og checke.
Okay. Ja jeg mangler jo bare lige at tage bundkaret af så kan jeg hive stemplerne op. Det må jeg gøre så
Ja træls og få det hele samlet med ny pakning, og så den stadig har mislyd.
Du bør nok også checke top og blok, sådan en pakning blow out, kan lave spor i både blok og top.