jerrild det kan vi hurtigt tage på msn en dag. jeg har masser af guides der kan hjælpe dig. og telefon numre til gode folk i branchen der ikke koster for meget.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
jeg mener da man kan justere ventilerne på sådan en, kan man ikke?
jeg har set før at dyserne kan larme en del på de franske.. min kammerats 106'er rally larmede ihvertfald meget fra dyserne..
michael f skrev:jeg mener da man kan justere ventilerne på sådan en, kan man ikke? jeg har set før at dyserne kan larme en del på de franske.. min kammerats 106'er rally larmede ihvertfald meget fra dyserne..
Ved jeg faktisk ikke hehe har ikke lige haft ventildækslet pillet af.
Men tror jeg venter med at porte toppen til jeg har fået fat i en anden knast.
Men vil godt ha renoveret toppen. Som det første. Så tror jeg vil finde et andet topstykke på et tidspunkt og porte det.
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
JerrilD skrev:Kom også til at tænke på om det var relativ nemt at skifte stempelringe når man har toppen af? Eller skal man til og ha bundkaret af?
Har ingen planer lige pt om at tage motoren ud af bilen.
- tror det bedste for dig er at købe håndbogen passende til din bil og bruge lidt tid på at og så du på den måde får lidt styr på for og bag på en motor inden du selv hopper ud i at renovere din motor. Vi skal alle sammen starte et sted og synes det er fedt du er frisk på at begynde, men lad dig ikke nare af os der ikke bruger bøger hver gang - mange af os har skruet på biler og motore længe inde der blev tænkt på dig. Så brug de 150 kr på bogen over din bil også få en til at hjælpe dig de første par gange - så er det også sjovere og billigere i længden
JerrilD skrev:Kom også til at tænke på om det var relativ nemt at skifte stempelringe når man har toppen af? Eller skal man til og ha bundkaret af?
Har ingen planer lige pt om at tage motoren ud af bilen.
Hehe, no offence, men stemplerne skal ud af blokken, og da stemplerne sidder fast i bunden, så bliver det svært at få stempelringene ud uden at få bundkarret af.
Men ikke noget en ildøkse ikke kan assistere med
Tror en simpel haynes manual vil være en del værd for dig.
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!