datablad på arbejdsrelæ søges!
Redaktør: Moderatorer
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
datablad på arbejdsrelæ søges!
Jeg har lidt knas med en baklys kontakt som der af underlige grunde vil få lyset til at blinke, og min løsning er så at montere en kondensator der er voksen nok til at holde mit (biltema) 12v arbejdsrelæ åbent i 1-2 sekunder (for at eliminere det blinkeri, hvilket ikke bliver bedre af at det er xenon..)
MEN at finde et datablad på sådan et relæ er lettere sagt end gjort,
har forgæves prøvet på hella's hjemme side at finde brugbar information om hvor meget effekt der skal til for at "åbne" sådan et relæ ved 12v.
og ja jeg kunne jo bare ta mit multimeter og måle forbruget, men det har sat mit pis lidt i kog at jeg ikke kan finde noget datablad på sådan et relæ.
MEN at finde et datablad på sådan et relæ er lettere sagt end gjort,
har forgæves prøvet på hella's hjemme side at finde brugbar information om hvor meget effekt der skal til for at "åbne" sådan et relæ ved 12v.
og ja jeg kunne jo bare ta mit multimeter og måle forbruget, men det har sat mit pis lidt i kog at jeg ikke kan finde noget datablad på sådan et relæ.
Fri bane fuld hane! 
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Ole..
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Nordvestjylland
- grydesvamp
- Mester Medlem
- JBO
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
- Kontakt:
Grydesvamp skal vel snart på verdens turne med sine "venner" fra Prostreet Romania http://www.youtube.com/watch?v=HpxZOdE_-ck 
Jonas Olsen
Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...
Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...
-
kbonde
- Medlem
- Geografisk sted: Nord
JBO skrev:Grydesvamp skal vel snart på verdens turne med sine "venner" fra Prostreet Romania http://www.youtube.com/watch?v=HpxZOdE_-ck
Ville sgu gerne turnere lidt med damerne derfra ihvertfald!