vil DU også spare benz og kører "grønnere" ?

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
FiatNørden?
Mester Medlem
Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland

vil DU også spare benz og kører "grønnere" ?

#1 Indlæg af FiatNørden? »

så skal du bare installere denne i den din bil :rock: :gnaek:

www.viabtor.dk
Brugeravatar
johan o r
Senior Medlem
Geografisk sted: Vejle

#2 Indlæg af johan o r »

Det er da utroligt at der ikke er nogle der har fundet på det før.

Jeg har selv lige købt 3 styk, og sådan en cigaret tænder der deler stikket op i 3, så de kan sidde der alle samme samtidig.

Så kan det nok være jeg sparre meget.
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#3 Indlæg af HenrikGM »

Ellers et postulat der vil noget:

Bilens ECU holder op med at regne under 13,5volt.....og det forhindrer denne smarte gadget?

Jeg tænker umiddelbart hvordan man få bilen startet når batterispændingen kun er 12,6volt, eller for den sags skyld når starteren kører og spændingen kun er 9volt....når nu det er et faktum at bilens ECU ikke regner under 13,5volt.

Ikke bare optimistisk, men direkte og bevidst vildledende markedsføring. Det er da vistnok ikke lovligt i DK??

Det var ligefør vi skulle skillingesammen til at købe en og se hvad der er inde i. Mit gæt er en kondensator, og hvis den kan de de påstår så vil alle bilstereofreaks i DK give en arm for at få en af disse installeret!
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
johan o r
Senior Medlem
Geografisk sted: Vejle

#4 Indlæg af johan o r »

http://onlineweb.dkpto.dk/pvsonline/Var ... 09%2001400

hmmm..

Og sjovt at de skriver at den er dansk, når alle billederne er taget i england, de køre ihvertfald i den forkerte side??

Det er amerikanske tilstande der er kommet til danmark..
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars
JPP
Admin
Admin

#5 Indlæg af JPP »

Under acceleration vil strømforsyningen dykke et splitsekund under de 13,5V, hvilket indebærer at i dette splitsekund vil bilens ECU stoppe med at kalkulere, dvs. at beregningerne vil blive suspenderet for et kort øjeblik. Disse splitsekunder vil der være tusindvis af under hver kørsel.

Det kan man vist roligt kalde vildledende markedsføring for familien danmark
Exhume.dk
Senior Medlem
Geografisk sted: Midt i det mørke

#6 Indlæg af Exhume.dk »

Klart det er tüv godkendt, det virker jo ikke :tooth:

Der er nogen som skal tjene lidt penge her og nu på den grønne bølge som raser for tiden. :roll:
kafir harbi
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#7 Indlæg af Ravnen »

Exhume.dk skrev:Klart det er tüv godkendt, det virker jo ikke :tooth:

Der er nogen som skal tjene lidt penge her og nu på den grønne bølge som raser for tiden. :roll:

...det her er så rumæner måden at gøre det på - imens gør staten det med stil på Stein Bagger måden! Mega CO2 dildo i min bare... de politikere er så fulde af lort at der ville være mere fidus i at udvinde metangas fra deres røvhuller...
corvus terrae terror...

Billede

#8 Indlæg af Runesm »

johan o r skrev:Jeg har selv lige købt 3 styk, og sådan en cigaret tænder der deler stikket op i 3, så de kan sidde der alle samme samtidig.

Må desværre skuffe dig :(

"Kan jeg sætte flere VIABTORE i min bil?
- Ja, det kan man godt, men resultatet bliver det samme, om man har en VIABTOR eller flere installeret"
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Brugeravatar
needspeed
Mester Medlem
Geografisk sted: Ribe

#9 Indlæg af needspeed »

Runesm skrev:
johan o r skrev:Jeg har selv lige købt 3 styk, og sådan en cigaret tænder der deler stikket op i 3, så de kan sidde der alle samme samtidig.

Må desværre skuffe dig :(

"Kan jeg sætte flere VIABTORE i min bil?
- Ja, det kan man godt, men resultatet bliver det samme, om man har en VIABTOR eller flere installeret"

Men hvis man montere dem i Serie istedet for parallet, så kan det være det virker :tooth:
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..
Brugeravatar
FiatNørden?
Mester Medlem
Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland

#10 Indlæg af FiatNørden? »

HenrikGM skrev:Ellers et postulat der vil noget:

Det var ligefør vi skulle skillingesammen til at købe en og se hvad der er inde i. Mit gæt er en kondensator, og hvis den kan de de påstår så vil alle bilstereofreaks i DK give en arm for at få en af disse installeret!

jeg frisk ;)
Besvar