SKAT på jagt efter bilister der snyder

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
martin høj
Mester Medlem
Geografisk sted: KBH

SKAT på jagt efter bilister der snyder

#1 Indlæg af martin høj »

Corolla Gti Turbo
Slavteren
Mester Medlem
Geografisk sted: Maribo
Kontakt:

#2 Indlæg af Slavteren »

hmm, flere dødsulkker med ulovligt tunede biler?

eneste tilfælde jeg kan huske er med vr6-poloen, og den var ikke ulovlig.. nogle andre der kan bekræfte den ujdtalelse? eller er det bare endnu en gang mundlort der skal hive hr og fru frikadelle over "på deres side"... :damn:
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!

www.slavteren.tk
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#3 Indlæg af Yugo Turbo »

Kunne i grunden være interessant at spørge denne postulerende Lars Klamer om hvilke ulykker han der hentyder til...

Hvis nogen føler for det, kan han kontaktes på jobbet hos SKAT på
Tlf. 72 37 45 17
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#4 Indlæg af Ravnen »

Det varmer mit sorte hjerte at se at der er flere og flere "frihedskæmpere" der bekriger Statan og SSkat, vel også derfor at de er blevet mere skarpe i retorikken - lidt i retning af propaganda.

Håber at problemet bliver meget værre fremover...
corvus terrae terror...

Billede

Kontakt:

#5 Indlæg af HenrikGM »

Ja, spørgsmålet til Lars Klamer skal jo være noget i retningen af:

Kan du komme med eksempler på flere dødsulykker hvori tunede biler har været indblandet, og hvor den direkte årsag var at karrosse, bremser, m.v. ikke var egnet til mereffekten ?

Problemet er altid at føreren kører langt over evne. Ikke den tekniske stand på bilen, eller eventuelle afgiftsmæssige uoverensstemmelser.

Men som altid stiller medier ikke kritiske spørgsmål.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Geografisk sted: Sweden

#6 Indlæg af klyfax »

Yep der er fin kontrol. Også varevogne måtte ind til siden og tjekkes i begge ender... Min gamle smadre kasse af en Corolla fra '85 på svenske skiver var de også MEGET intrasseret i. Indtil han fik tilbudt at få brobizz nr. så jeg kunne komme videre. Så var jeg ikke sjov længere...
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Brugeravatar
Staalanden
Mester Medlem
Geografisk sted: Slagelse

#7 Indlæg af Staalanden »

Slavteren skrev:hmm, flere dødsulkker med ulovligt tunede biler?

eneste tilfælde jeg kan huske er med vr6-poloen, og den var ikke ulovlig.. nogle andre der kan bekræfte den ujdtalelse? eller er det bare endnu en gang mundlort der skal hive hr og fru frikadelle over "på deres side"... :damn:

er faktisk næsten sikker på den omtalte Polo var synet og godkendt med den motor i. Skal se om jeg kan finde linket hvor den er omtalt.

Kunne være interessant at få svar på Henriks spørgsmål der :?
Nissan Sunny GTI-R

I took an IQ test and the results were negative.
lqs
Mester Medlem

#8 Indlæg af lqs »

Staalanden skrev:
Slavteren skrev:hmm, flere dødsulkker med ulovligt tunede biler?

er faktisk næsten sikker på den omtalte Polo var synet og godkendt med den motor i. Skal se om jeg kan finde linket hvor den er omtalt.

Kunne være interessant at få svar på Henriks spørgsmål der :?
ang VW POLO vr6 så kan du jo prøve at kontakte VW dk for at høre om de vil sige god for sådan en ombygning... hvis nej... så kan du jo undre dig over hvem, der så har sagt god for den mht. syn.
MVH søren
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Geografisk sted: Sweden

#9 Indlæg af klyfax »

lqs skrev: ang VW POLO vr6 så kan du jo prøve at kontakte VW dk for at høre om de vil sige god for sådan en ombygning... hvis nej... så kan du jo undre dig over hvem, der så har sagt god for den mht. syn.
MVH søren

Det har TÜV i tyskland.
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
lqs
Mester Medlem

#10 Indlæg af lqs »

på netop den bil? eller blot på en lignende, registreret i tyskland?
MVH søren
Besvar