SKAT på jagt efter bilister der snyder
Redaktør: Moderatorer
- martin høj
- Mester Medlem
- Geografisk sted: KBH
SKAT på jagt efter bilister der snyder
Corolla Gti Turbo
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Det varmer mit sorte hjerte at se at der er flere og flere "frihedskæmpere" der bekriger Statan og SSkat, vel også derfor at de er blevet mere skarpe i retorikken - lidt i retning af propaganda.
Håber at problemet bliver meget værre fremover...
Håber at problemet bliver meget værre fremover...
corvus terrae terror...

- Moderator
- Kontakt:
Ja, spørgsmålet til Lars Klamer skal jo være noget i retningen af:
Kan du komme med eksempler på flere dødsulykker hvori tunede biler har været indblandet, og hvor den direkte årsag var at karrosse, bremser, m.v. ikke var egnet til mereffekten ?
Problemet er altid at føreren kører langt over evne. Ikke den tekniske stand på bilen, eller eventuelle afgiftsmæssige uoverensstemmelser.
Men som altid stiller medier ikke kritiske spørgsmål.
Kan du komme med eksempler på flere dødsulykker hvori tunede biler har været indblandet, og hvor den direkte årsag var at karrosse, bremser, m.v. ikke var egnet til mereffekten ?
Problemet er altid at føreren kører langt over evne. Ikke den tekniske stand på bilen, eller eventuelle afgiftsmæssige uoverensstemmelser.
Men som altid stiller medier ikke kritiske spørgsmål.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
Yep der er fin kontrol. Også varevogne måtte ind til siden og tjekkes i begge ender... Min gamle smadre kasse af en Corolla fra '85 på svenske skiver var de også MEGET intrasseret i. Indtil han fik tilbudt at få brobizz nr. så jeg kunne komme videre. Så var jeg ikke sjov længere...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
- Staalanden
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Slagelse
Slavteren skrev:hmm, flere dødsulkker med ulovligt tunede biler?
eneste tilfælde jeg kan huske er med vr6-poloen, og den var ikke ulovlig.. nogle andre der kan bekræfte den ujdtalelse? eller er det bare endnu en gang mundlort der skal hive hr og fru frikadelle over "på deres side"...
er faktisk næsten sikker på den omtalte Polo var synet og godkendt med den motor i. Skal se om jeg kan finde linket hvor den er omtalt.
Kunne være interessant at få svar på Henriks spørgsmål der
Nissan Sunny GTI-R
I took an IQ test and the results were negative.
I took an IQ test and the results were negative.
-
lqs
- Mester Medlem
ang VW POLO vr6 så kan du jo prøve at kontakte VW dk for at høre om de vil sige god for sådan en ombygning... hvis nej... så kan du jo undre dig over hvem, der så har sagt god for den mht. syn.Staalanden skrev:Slavteren skrev:hmm, flere dødsulkker med ulovligt tunede biler?
eneste tilfælde jeg kan huske er med vr6-poloen, og den var ikke ulovlig.. nogle andre der kan bekræfte den ujdtalelse? eller er det bare endnu en gang mundlort der skal hive hr og fru frikadelle over "på deres side"...
er faktisk næsten sikker på den omtalte Polo var synet og godkendt med den motor i. Skal se om jeg kan finde linket hvor den er omtalt.
Kunne være interessant at få svar på Henriks spørgsmål der
MVH søren
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
lqs skrev: ang VW POLO vr6 så kan du jo prøve at kontakte VW dk for at høre om de vil sige god for sådan en ombygning... hvis nej... så kan du jo undre dig over hvem, der så har sagt god for den mht. syn.
MVH søren
Det har TÜV i tyskland.
MVH
Magnusssen
Magnusssen