Begynder bil til 402m Racing...
Redaktør: Moderatorer
- JerrilD
- Mester Medlem
- Indlæg: 1354
- Tilmeldt: 07 okt 2006, 19:42
- Geografisk sted: Fredericia C
Begynder bil til 402m Racing...
sad og snakkede med en kollega på arbejdet her forleden og at køre 402m...
Hvad ville i vælge som et begynder projekt?
Bilen skal bruges til 402m arrangementer...
Krav
Baghjulstræk
Turbo.
Low buged (5000-10000 kr for basis bilen)
Baghjulstræk
Kan man det?
Hvad ville i vælge som et begynder projekt?
Bilen skal bruges til 402m arrangementer...
Krav
Baghjulstræk
Turbo.
Low buged (5000-10000 kr for basis bilen)
Baghjulstræk
Kan man det?
Senest rettet af JerrilD 07 feb 2010, 20:51, rettet i alt 1 gang.
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
- luske
- Mester Medlem
- Indlæg: 1099
- Tilmeldt: 30 apr 2005, 19:31
Re: Begynder bil til 402m Racing...
[quote="JerrilD"]Skal og snakket med en kollega på arbejdet her forleden og at køre 402m...
Hvad ville i vælge som et begynder projekt?
Bilen skal bruges til 402m arrangementer...
Krav
Baghjulstruk
Turbo.
Low buged (5000-10000 kr for basis bilen)
Baghjulstræk
Kan man det?[/quote
tja ikke helt sikkert , men et E30projekt er nok vejen frem
10k æder nok både motorstyring, dyser og turbo ??
ellers sigt lidt højere
MVH den uvidende Luske
Hvad ville i vælge som et begynder projekt?
Bilen skal bruges til 402m arrangementer...
Krav
Baghjulstruk
Turbo.
Low buged (5000-10000 kr for basis bilen)
Baghjulstræk
Kan man det?[/quote
tja ikke helt sikkert , men et E30projekt er nok vejen frem
10k æder nok både motorstyring, dyser og turbo ??
ellers sigt lidt højere
MVH den uvidende Luske
-
Excess
- Senior Medlem
- Indlæg: 334
- Tilmeldt: 07 mar 2006, 17:20
Re: Begynder bil til 402m Racing...
luske skrev:JerrilD skrev:Skal og snakket med en kollega på arbejdet her forleden og at køre 402m...
Hvad ville i vælge som et begynder projekt?
Bilen skal bruges til 402m arrangementer...
Krav
Baghjulstruk
Turbo.
Low buged (5000-10000 kr for basis bilen)
Baghjulstræk
Kan man det?[/quote
tja ikke helt sikkert , men et E30projekt er nok vejen frem![]()
10k æder nok både motorstyring, dyser og turbo ??
ellers sigt lidt højere
MVH den uvidende Luske
Det bliver nok svært at komme uden om volvo hvis baghjulstræk er et must.
Men når i starter med et så lille budget på jeres "fundament" får i jo ikke et mint eksemplar. og derved skal i måske kunne lave plade arbejde osv.
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
lqs skrev:ford sierra med ohc motor. jeg ved endda hvor der er en!
målt til 639hk og kørt 11,66 sat tilsalg for 30000kr.
MVH søren
forsvarlig stand er ikke=forsvarlig at køre i!
Med en bedre gearkasse og nogle bedre dæk kunne den vel egentligt have kørt betydeligt hurtigere?
30k for 639hk, der er lige 47kr / hk.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Excess
- Senior Medlem
- Indlæg: 334
- Tilmeldt: 07 mar 2006, 17:20
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
lqs skrev:ja, helt sikkert. har også en PG gearkasse på lager. skulle undre mig om ikke den kunne køre ti sekunders tid så. det ville blive nemmere at køre 402m. men lidt af morskaben ville nok forsvinde på gaden....
Jeg tror ærgeligt nok ikke EfterZ har et videoklip af det fartøj i aktion. Ret spektakulært, med en krydsning mellem drag og drift. Det bedste fra to verdener??
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!