Nogen der har prøvet det? Er det til at have med at gøre? Jeg har aldrig kigget under dækslet på sådan en motor, så ved ikke lige hvad jeg skal forvente.
Har prøvet det på lidt forskellige motorer, og man bruger jo normalt sådan et maskineri der kan sætte tryk i cylinderen så ventilerne bliver oppe og ikke falder ned. Men sådan en har jeg ikke på hånden så tænkte man måske kunne lave et bukket stykke stål eller noget man kunne holde ventilerne på plads med imens. Altså ved at stikke det ned gennem tændrørshullet.
Hvordan får man knasterne ud? Skal de trækkes ud gennem siden, eller kan overfaldene skrues af så man bare kan pille dem op?
Eller skal jeg bare rive toppen af og ofre en toppakning?
4age skift af olietyve uden afmont af top?
Redaktør: Moderatorer
-
tyson2
- Senior Medlem
- Geografisk sted: 4600 Barbados
- DorkVonWaterfall
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Ikast, verdens navle
- Ralf
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: St. Havelse Beach
Der er ikke noget hokus pokus i at hive knasterne ud af en 4age, det er bare at arbejde sig ned oppefra.
Man skal lige huske at give de yderste overfald ved pakdåserne en klat flydene pakning, når man samler det hele igen.
Mener også at Biltema sælger et værktøj til at holde ventilerne, hvis man ikke vil rode med at leve et selv. Men ja det er bare et tændrør med en trykluftsnippel på.
Man skal lige huske at give de yderste overfald ved pakdåserne en klat flydene pakning, når man samler det hele igen.
Mener også at Biltema sælger et værktøj til at holde ventilerne, hvis man ikke vil rode med at leve et selv. Men ja det er bare et tændrør med en trykluftsnippel på.
-
m power
- Mester Medlem