Smørring af luftværktøj?
Redaktør: Moderatorer
- JerrilD
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia C
Smørring af luftværktøj?
Hvad Bruger i til at smøre jeres luftværktøj med? Hvilken olie?
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
- DorkVonWaterfall
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Ikast, verdens navle
-
Westmus
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Holstebro
DorkVonWaterfall skrev:bliver det ikke smurt med det vand der kommer fra kompressoren?
![]()
![]()
Jo det er der dæl'me rigeligt af! Har tit overvejet om det ku' bruges som en højtryksrenser!
I øvrigt er jeg vist altid kommet let omkring det her med smøring. Det får en sjælden gang i mellem lige et sprøjt af det første og det bedste smørende jeg har indenfor rækkevidde. Er på andet sæt luftværktøj/slibere nu, det første sæt kina grej holdt i 20 år og det er absolut ikk' fordi det ikke er blevet brugt. Men hobby brug er stadigt ikk' helt det samme som et værksted, hvor der er fuld gang i den 8 timer dagligt.
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Re: Smørring af luftværktøj?
JerrilD skrev:Hvad Bruger i til at smøre jeres luftværktøj med? Hvilken olie?
Til billigt værktøj bruger jeg bare en dråbe alm motoroliei ny og næ.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Wildert
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
Re: Smørring af luftværktøj?
HenrikGM skrev:JerrilD skrev:Hvad Bruger i til at smøre jeres luftværktøj med? Hvilken olie?
Til billigt værktøj bruger jeg bare en dråbe alm motoroliei ny og næ.
Samme her - den får lige en skvish nu og da.
Overvejer dog at fastmontere en tågesmører på min nye luftnøgle. Den er ikke totalt profkvalitet, men længder bedre end min gamle kinøjser-model.
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt: