S: Org. Koblingskit t. BMW M5 E34 3.6

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
larslaursen
Junior Medlem
Indlæg: 54
Tilmeldt: 18 nov 2007, 19:12

S: Org. Koblingskit t. BMW M5 E34 3.6

#1 Indlæg af larslaursen »

Nypris 2800.

Afhentes i Skanderborg for 1000,- !!

Det er selvfølgelig helt nyt i org. kasse.
Bravo HGT 20vt 6 speed
331 HK 405 NM
Brembo, Forge, Walbro, Bosch, Garrett etc.
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#2 Indlæg af HenrikGM »

passer den også på E39 M5 6trins gearkassen? Altså i strålerne.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
larslaursen
Junior Medlem
Indlæg: 54
Tilmeldt: 18 nov 2007, 19:12

#3 Indlæg af larslaursen »

Det er et godt spørgsmål Henrik.

Aner det ikke, men prøv at spørg på et bmw forum. Evt. purepf !
Bravo HGT 20vt 6 speed
331 HK 405 NM
Brembo, Forge, Walbro, Bosch, Garrett etc.
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#4 Indlæg af HenrikGM »

larslaursen skrev:Det er et godt spørgsmål Henrik.

Aner det ikke, men prøv at spørg på et bmw forum. Evt. purepf !


Jeg kan vel ikke lokke dig til at tælle strålerne, måle diameteren fra strålebund til strålebund, samt diameteren fra stråletop til stråletop?

Derudover vil jeg gerne vide diameteren på koblingslamellen(altså den udvendige), samt udvendig diameter på trykfoden.

Det er nok det hurtigste.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
larslaursen
Junior Medlem
Indlæg: 54
Tilmeldt: 18 nov 2007, 19:12

#5 Indlæg af larslaursen »

Jo jeg ser lige om jeg kan få det gjort i morgen :)
Bravo HGT 20vt 6 speed
331 HK 405 NM
Brembo, Forge, Walbro, Bosch, Garrett etc.
Brugeravatar
Kedde1980
Medlem
Indlæg: 116
Tilmeldt: 23 jan 2008, 13:45
Geografisk sted: Ribe, Danmark

#6 Indlæg af Kedde1980 »

Det er ihvertfald en 240mm kobling til enkeltmassesvinghjul fra e34 m5 og nogle enkelte e28 m 240mm kobling.

den kører med "få" antal stråler, kan ikke huske om det er 9 eller 10, men det er meget gængs for bmw i de årgange.
MVH Christian


1989 BMW E34 M20-GT42
1988 BMW M3 Europameister
larslaursen
Junior Medlem
Indlæg: 54
Tilmeldt: 18 nov 2007, 19:12

#7 Indlæg af larslaursen »

HenrikGM skrev:
larslaursen skrev:Det er et godt spørgsmål Henrik.

Aner det ikke, men prøv at spørg på et bmw forum. Evt. purepf !


Jeg kan vel ikke lokke dig til at tælle strålerne, måle diameteren fra strålebund til strålebund, samt diameteren fra stråletop til stråletop?

Derudover vil jeg gerne vide diameteren på koblingslamellen(altså den udvendige), samt udvendig diameter på trykfoden.

Det er nok det hurtigste.


10 stråler
23mm og 29mm
240mm nav
290mm trykfod

Er det nok info, eller andet jeg skal prøve at kigge?
Bravo HGT 20vt 6 speed
331 HK 405 NM
Brembo, Forge, Walbro, Bosch, Garrett etc.
Besvar