Nypris 2800.
Afhentes i Skanderborg for 1000,- !!
Det er selvfølgelig helt nyt i org. kasse.
S: Org. Koblingskit t. BMW M5 E34 3.6
Redaktør: Moderatorer
-
larslaursen
- Junior Medlem
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 18 nov 2007, 19:12
S: Org. Koblingskit t. BMW M5 E34 3.6
Bravo HGT 20vt 6 speed
331 HK 405 NM
Brembo, Forge, Walbro, Bosch, Garrett etc.
331 HK 405 NM
Brembo, Forge, Walbro, Bosch, Garrett etc.
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
passer den også på E39 M5 6trins gearkassen? Altså i strålerne.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
larslaursen
- Junior Medlem
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 18 nov 2007, 19:12
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
larslaursen skrev:Det er et godt spørgsmål Henrik.
Aner det ikke, men prøv at spørg på et bmw forum. Evt. purepf !
Jeg kan vel ikke lokke dig til at tælle strålerne, måle diameteren fra strålebund til strålebund, samt diameteren fra stråletop til stråletop?
Derudover vil jeg gerne vide diameteren på koblingslamellen(altså den udvendige), samt udvendig diameter på trykfoden.
Det er nok det hurtigste.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
larslaursen
- Junior Medlem
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 18 nov 2007, 19:12
- Kedde1980
- Medlem
- Indlæg: 116
- Tilmeldt: 23 jan 2008, 13:45
- Geografisk sted: Ribe, Danmark
-
larslaursen
- Junior Medlem
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 18 nov 2007, 19:12
HenrikGM skrev:larslaursen skrev:Det er et godt spørgsmål Henrik.
Aner det ikke, men prøv at spørg på et bmw forum. Evt. purepf !
Jeg kan vel ikke lokke dig til at tælle strålerne, måle diameteren fra strålebund til strålebund, samt diameteren fra stråletop til stråletop?
Derudover vil jeg gerne vide diameteren på koblingslamellen(altså den udvendige), samt udvendig diameter på trykfoden.
Det er nok det hurtigste.
10 stråler
23mm og 29mm
240mm nav
290mm trykfod
Er det nok info, eller andet jeg skal prøve at kigge?
Bravo HGT 20vt 6 speed
331 HK 405 NM
Brembo, Forge, Walbro, Bosch, Garrett etc.
331 HK 405 NM
Brembo, Forge, Walbro, Bosch, Garrett etc.