hejsa.
jeg vil hører om der er nogen sadel magere i nærheden af albertslund,
i kan anbefale..
jeg skal have ombetrukket 2 stk. forsæder, det skal være i stof, har i
nogen ide hvad sådan et lille projekt koster..??
God jul & godt nytår
Hilsen Jesper
syning af sæder
Redaktør: Moderatorer
-
Rane
Re: syning af sæder
Att. Heino
scotten der skal hjælpe dig med det turbo værk er det ikke ham i kadetten 2,0 16v T??
hvis det er hvorn går det så med hans nye motorstyring??
scotten der skal hjælpe dig med det turbo værk er det ikke ham i kadetten 2,0 16v T??
hvis det er hvorn går det så med hans nye motorstyring??
-
Heino Ascona B 2,4
Jo det er men jeg ved ikke hvad det er for en motorstyring du tænger på
-
Rane
Heino
jeg har bare hørt at han skulle have købt programerbart motorstyring fra en der kender ham beder end jeg gør. forresten det lyder ret spændene den motor du/i er ved at bygge er det noget du vil dele med resten af os eller bare mig er du Meget velkommen til at skrive på min mail Rane21@ofir.dk hvis du ikke er så er det også cool?
Rane Odense
jeg har bare hørt at han skulle have købt programerbart motorstyring fra en der kender ham beder end jeg gør. forresten det lyder ret spændene den motor du/i er ved at bygge er det noget du vil dele med resten af os eller bare mig er du Meget velkommen til at skrive på min mail Rane21@ofir.dk hvis du ikke er så er det også cool?
Rane Odense
-
Flemming
Hej Rane, hvis du vil kan du da lige ringe til mig på 51597853 el. Heino 22474473
Mvh. Scotten
Mvh. Scotten
-
dalle
- Senior Medlem
er der ikke andre der har været forbi en saddel mager fornyligt.. og kender lidt til priser???????????????????
-
Jesper Lind
find en teknisk skole hvor man kan tage autosaddelmager uddannelsen og grib fat i en af de lærlinge der går der, de er som regel friske på at tjene lidt "oraaange" oven i deres ikke særlig fede lærlingeløn....