montering af benzintrykregulatur
Redaktør: Moderatorer
-
Martin_pedersen
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Regstrup
- Kontakt:
montering af benzintrykregulatur
Jeg har lidt problemer med et indsætte en benzintryk regulator, problemet ligger sådan at jeg ikke kan få gennemgang, men om det er fordi min pumpe ikke kan lave benzintryk nok ved jeg ikke, da jeg ikke har et manometer.. men kan det være det ??
/Martin
-
Martin_pedersen
- Junior Medlem
- Kontakt:
-
Martin_pedersen
- Junior Medlem
- Kontakt:
-
Bindegal
Den skal sættes på returløbet fra den originale.
Jeg kan forestille mig at returløbet fra din nye regulator ikke når op på tilstrækkeligt tryk til at den oriniale vil lukke noget igennem.
Netop derfor er rækkefølgen: Pumpe -> orig. reulator -> ekstra regulator.
Det er ihvertfald min teori?
/Bindegal
Jeg kan forestille mig at returløbet fra din nye regulator ikke når op på tilstrækkeligt tryk til at den oriniale vil lukke noget igennem.
Netop derfor er rækkefølgen: Pumpe -> orig. reulator -> ekstra regulator.
Det er ihvertfald min teori?
/Bindegal
-
Martin_pedersen
- Junior Medlem
- Kontakt:
Jeg ved det ikke, men vis jeg sætter den nye regulator på retur løbet af det originale bliver trykket så ikke højere end det skal værer ??? så bliver trykket vel 3 bar over det originale... Men jeg tror også det er fordi at min pumpe ikke kan trykke nok... Jeg må have en fra en golf 16v eller sådan noget...
/Martin
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fyn
Du kan sætte en ekstra pumpe paraleld med den org så kan du køre 2 forskellige tryk sidst vi gjore det kostede det ca 150kr for en brugt pumpe der nemt gav 6bar i tryk til en ekstra dyse.
Så er du også fri for at ændre på dit org benzinsystem.
Ps. lad din org plus ledning til pumpen trække et arbejdsrelæ som så starter begge pumper, gerne brug rimelig tyk ledning. og brug et T stykke på Sugesiden og et på retur efter alle dine tryk regulatore.
Så er du også fri for at ændre på dit org benzinsystem.
Ps. lad din org plus ledning til pumpen trække et arbejdsrelæ som så starter begge pumper, gerne brug rimelig tyk ledning. og brug et T stykke på Sugesiden og et på retur efter alle dine tryk regulatore.
-
Martin_pedersen
- Junior Medlem
- Kontakt: