Recirkulerende dumpventil som udluftning i det fri...

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

Recirkulerende dumpventil som udluftning i det fri...

#1 Indlæg af Yugo Turbo »

forskellen på en recirkulerende og en med udlufning i det fri er studsen frem for hullerne hele vejen rundt på den med udluftning i det fri.... men har man en recirkulerende, kan man skrue den side der lukker trykket ud af og sætte en prop i det hul den sad i. så har du udluftning i det fri og lover at det kan høres for sådan kører min for tiden. :D
Brap brap brap...
Billede
Møller
Medlem
Kontakt:

#2 Indlæg af Møller »

Du'r bare ikke ski** godt med en recirkulationsventil der ikke kan holde sig lukket i tomgang, når man altså kører med luftmængdemåler.
Vh. Anders, Uno under tryk..
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#3 Indlæg af Yugo Turbo »

Woops der fik jeg lige afsløret at jeg kører med MAP sensor på min uno turbo motor... :D 8)
Brap brap brap...
Billede
Møller
Medlem
Kontakt:

#4 Indlæg af Møller »

Hvordan har du bygget det på Bosch indsprøjtningsanlægget ?.. du bruger måske hverken indsprøjtningsboks eller tændingsboks fra Unoen alligevel?

Er vi ude i noget MegaSquirt, PRS el. lign. ?
Gæst

#5 Indlæg af Gæst »

Der må da være servo på en Uno siden ham makkeren på billede kan køre i den, hvordan fjerner man ham så man kan se bilen :?:
Møller
Medlem
Kontakt:

#6 Indlæg af Møller »

Anonymous skrev:Der må da være servo på en Uno siden ham makkeren på billede kan køre i den, hvordan fjerner man ham så man kan se bilen :?:

Haha sjovt. Næh, vægt effekt forholdet har alt og sige, så det drejer sig om at veje mindst muligt ;)
Claus Gundersen
Senior Medlem
Kontakt:

#7 Indlæg af Claus Gundersen »

Der må jeg sku give Anders ret :) Det er "os" små mennesker der tit og ofte vinder en helvedes masse ting i motorsporten, da vi har teknikken og den lave vægt :)
En gang turbo, altid turbo !
Møller
Medlem
Kontakt:

#8 Indlæg af Møller »

Præcis.. desuden lever vi længere end fede mennesker..
Gæst

#9 Indlæg af Gæst »

ta den, ud med passagererne og bagsædet... haha :P
Gæst

#10 Indlæg af Gæst »

Har du ik problemer med at POLITIET hele tiden stopper dig hvis du kører med dine KÆMPE KØLLER ud af vinduet??????????
Besvar