Generel teknik
Redaktør: Moderatorer
Yugo Turbo
Mester Medlem
Indlæg: 2515 Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
Geografisk sted: Veksø Sjælland
#1
Indlæg
af Yugo Turbo » 18 aug 2003, 09:36
forskellen på en recirkulerende og en med udlufning i det fri er studsen frem for hullerne hele vejen rundt på den med udluftning i det fri.... men har man en recirkulerende, kan man skrue den side der lukker trykket ud af og sætte en prop i det hul den sad i. så har du udluftning i det fri og lover at det kan høres for sådan kører min for tiden.
Brap brap brap...
Møller
Medlem
Indlæg: 103 Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:
#2
Indlæg
af Møller » 18 aug 2003, 10:04
Du'r bare ikke ski** godt med en recirkulationsventil der ikke kan holde sig lukket i tomgang, når man altså kører med luftmængdemåler.
Vh. Anders, Uno under tryk..
Yugo Turbo
Mester Medlem
Indlæg: 2515 Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
Geografisk sted: Veksø Sjælland
#3
Indlæg
af Yugo Turbo » 18 aug 2003, 10:36
Woops der fik jeg lige afsløret at jeg kører med MAP sensor på min uno turbo motor...
Brap brap brap...
Møller
Medlem
Indlæg: 103 Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:
#4
Indlæg
af Møller » 18 aug 2003, 10:38
Hvordan har du bygget det på Bosch indsprøjtningsanlægget ?.. du bruger måske hverken indsprøjtningsboks eller tændingsboks fra Unoen alligevel?
Er vi ude i noget MegaSquirt, PRS el. lign. ?
Vh. Anders, Uno under tryk..
Gæst
#5
Indlæg
af Gæst » 19 aug 2003, 09:48
Der må da være servo på en Uno siden ham makkeren på billede kan køre i den, hvordan fjerner man ham så man kan se bilen
Møller
Medlem
Indlæg: 103 Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:
#6
Indlæg
af Møller » 19 aug 2003, 10:02
Anonymous skrev: Der må da være servo på en Uno siden ham makkeren på billede kan køre i den, hvordan fjerner man ham så man kan se bilen
Haha sjovt. Næh, vægt effekt forholdet har alt og sige, så det drejer sig om at veje mindst muligt
Vh. Anders, Uno under tryk..
Claus Gundersen
Senior Medlem
Indlæg: 261 Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:
#7
Indlæg
af Claus Gundersen » 19 aug 2003, 10:15
Der må jeg sku give Anders ret
Det er "os" små mennesker der tit og ofte vinder en helvedes masse ting i motorsporten, da vi har teknikken og den lave vægt
En gang turbo, altid turbo !
Møller
Medlem
Indlæg: 103 Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:
#8
Indlæg
af Møller » 19 aug 2003, 10:32
Præcis.. desuden lever vi længere end fede mennesker..
Vh. Anders, Uno under tryk..
Gæst
#9
Indlæg
af Gæst » 19 aug 2003, 11:50
ta den, ud med passagererne og bagsædet... haha
Gæst
#10
Indlæg
af Gæst » 21 aug 2003, 13:10
Har du ik problemer med at POLITIET hele tiden stopper dig hvis du kører med dine KÆMPE KØLLER ud af vinduet??????????