Side 1 af 3
Recirkulerende dumpventil som udluftning i det fri...
: 18 aug 2003, 09:36
af Yugo Turbo
forskellen på en recirkulerende og en med udlufning i det fri er studsen frem for hullerne hele vejen rundt på den med udluftning i det fri.... men har man en recirkulerende, kan man skrue den side der lukker trykket ud af og sætte en prop i det hul den sad i. så har du udluftning i det fri og lover at det kan høres for sådan kører min for tiden.

: 18 aug 2003, 10:04
af Møller
Du'r bare ikke ski** godt med en recirkulationsventil der ikke kan holde sig lukket i tomgang, når man altså kører med luftmængdemåler.
: 18 aug 2003, 10:36
af Yugo Turbo
Woops der fik jeg lige afsløret at jeg kører med MAP sensor på min uno turbo motor...

: 18 aug 2003, 10:38
af Møller
Hvordan har du bygget det på Bosch indsprøjtningsanlægget ?.. du bruger måske hverken indsprøjtningsboks eller tændingsboks fra Unoen alligevel?
Er vi ude i noget MegaSquirt, PRS el. lign. ?
: 19 aug 2003, 09:48
af Gæst
Der må da være servo på en Uno siden ham makkeren på billede kan køre i den, hvordan fjerner man ham så man kan se bilen

: 19 aug 2003, 10:02
af Møller
Anonymous skrev:Der må da være servo på en Uno siden ham makkeren på billede kan køre i den, hvordan fjerner man ham så man kan se bilen

Haha sjovt. Næh, vægt effekt forholdet har alt og sige, så det drejer sig om at veje mindst muligt

: 19 aug 2003, 10:15
af Claus Gundersen
Der må jeg sku give Anders ret

Det er "os" små mennesker der tit og ofte vinder en helvedes masse ting i motorsporten, da vi har teknikken og den lave vægt

: 19 aug 2003, 10:32
af Møller
Præcis.. desuden lever vi længere end fede mennesker..
: 19 aug 2003, 11:50
af Gæst
ta den, ud med passagererne og bagsædet... haha

: 21 aug 2003, 13:10
af Gæst
Har du ik problemer med at POLITIET hele tiden stopper dig hvis du kører med dine KÆMPE KØLLER ud af vinduet??????????