Ovenstående sælges. Det er den model t25 der har sidet på en Saab 9000. Jeg har selv kørt med den, på min Hyundai.... Nu er der kommet en anden motor, hvor den originale turbo er nyrenoveret. Så nu har jeg en T25 i overskud....
Pris forslag 1500 kr.
Garet T25 Turbo Sælges
Redaktør: Moderatorer
- McCoy SPC
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Horsens
Garet T25 Turbo Sælges
Hyundai solgt. Køre nu fed Corolla 1,3. BADASS MASKINE
-
GTI-kongen
- Junior Medlem
-
Laursen
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Århus Amt
- Kontakt:
Ville du være interreseret i at bytte med en CT26? 3 af kompressorvingerne (der er 8 ) er der knækket et hjørne af, men den lader stadig fint 1-1.2 bar...
Bor i Skanderborg, så jeg kan evt. komme ud og vise dig den. Lad mig høre fra dig: 26206677
Bor i Skanderborg, så jeg kan evt. komme ud og vise dig den. Lad mig høre fra dig: 26206677
Senest rettet af Laursen 05 feb 2004, 11:37, rettet i alt 1 gang.
-
Thomas Zeeberg
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Løsning-Jylland
- McCoy SPC
- Senior Medlem
He he Thomas....
Nej desværre er jeg ikke intreseret i at bytte nu... Eller ikke med andre tun dele.... Men jeg kunne helt sikkert godt bruge en ny telefon, eller noget computer hardware....
Jeg ved ikke hvor langt turboen har kørt. Men jeg ved at den ikke er flækket nogle steder, og at der ikke er slør i den.. Jeg vil sige den er i god stand..
Nej desværre er jeg ikke intreseret i at bytte nu... Eller ikke med andre tun dele.... Men jeg kunne helt sikkert godt bruge en ny telefon, eller noget computer hardware....
Jeg ved ikke hvor langt turboen har kørt. Men jeg ved at den ikke er flækket nogle steder, og at der ikke er slør i den.. Jeg vil sige den er i god stand..
Hyundai solgt. Køre nu fed Corolla 1,3. BADASS MASKINE