nu ligger landet sådan at bimmeren snart skal ud og køre mangler kun det sidste rør der skal gå i luftmængdemåleren så til mine spørgsmål
hvordan reagere LMM på at der pludselig kommer tryk i den
hvordan laver jeg den om hvis ikke den er glad for tryk
nogle der har evt et billed eller noget om hvordan det er lavet
turbo e30
Redaktør: Moderatorer
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Luftmængde måleren er konstrueret til sug. Derfor placer den før turboen.
MVH
Morten
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
Gæst
- McCoy SPC
- Senior Medlem
- Indlæg: 253
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 19:19
- Geografisk sted: Horsens
-
Gæst
McCoy SPC skrev:Jep. Den skal side mellem luftfilter, og turbo, så der ikke kommer tryk i den. Kunne ikke forestille mig at den kan holde til tryk, og slet ikke gi det rigtige signal når den er undertryk.
nogle der har en nem måde jeg kan sikre mig min bmw ikke kommer til at lade over det ønskede ladetryk
bov har jeg men den er ikke justerbar på nogle måder ville pt være ked af at skulle købe ny
kan man ikke få en ventil man kan stille til maks tryk, så den leder trykket ud hvis wastegate skulle gå amok
har set noget på golf 2 turbo diesel mon det kan bruges
nogle der har noget til at ligge der kan bruges