Side 1 af 1
turbo e30
: 12 apr 2004, 21:48
af bimmer
nu ligger landet sådan at bimmeren snart skal ud og køre mangler kun det sidste rør der skal gå i luftmængdemåleren så til mine spørgsmål
hvordan reagere LMM på at der pludselig kommer tryk i den
hvordan laver jeg den om hvis ikke den er glad for tryk
nogle der har evt et billed eller noget om hvordan det er lavet
: 12 apr 2004, 21:56
af Morten VJ
Luftmængde måleren er konstrueret til sug. Derfor placer den før turboen.
MVH
Morten
: 13 apr 2004, 12:17
af Gæst
Morten VJ skrev:Luftmængde måleren er konstrueret til sug. Derfor placer den før turboen.
MVH
Morten
nu er det en bmw 320 i den er monteret på
dvs. at jeg bare montere lmm på indsugningsiden af turboen så skulle det virke
: 13 apr 2004, 13:25
af McCoy SPC
Jep. Den skal side mellem luftfilter, og turbo, så der ikke kommer tryk i den. Kunne ikke forestille mig at den kan holde til tryk, og slet ikke gi det rigtige signal når den er undertryk.
: 14 apr 2004, 16:00
af Gæst
McCoy SPC skrev:Jep. Den skal side mellem luftfilter, og turbo, så der ikke kommer tryk i den. Kunne ikke forestille mig at den kan holde til tryk, og slet ikke gi det rigtige signal når den er undertryk.
nogle der har en nem måde jeg kan sikre mig min bmw ikke kommer til at lade over det ønskede ladetryk
bov har jeg men den er ikke justerbar på nogle måder ville pt være ked af at skulle købe ny
kan man ikke få en ventil man kan stille til maks tryk, så den leder trykket ud hvis wastegate skulle gå amok
har set noget på golf 2 turbo diesel mon det kan bruges
nogle der har noget til at ligge der kan bruges