tranzitttt 2,0
Redaktør: Moderatorer
-
acidstorm
- Medlem
- Indlæg: 103
- Tilmeldt: 07 jul 2003, 16:53
- Geografisk sted: K.B.H
- Kontakt:
tranzitttt 2,0
Hvor mange hk har en 2,0ohc transit motor :o
- Transitfar
- Mester Medlem
- Indlæg: 1901
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Hvilken årgang, så ser jeg efter i morgen....
Men det er jo den normale Sierra 2,0 ohc, som bare er puttet over i Transitten, dog muligvis med mindre (læs: minimale) ændringer, den maskine blev også brugt i P100 (min drømmebil, sådan een SKAL der stå ved siden af transitten, dieseludgaven altså....).

Men det er jo den normale Sierra 2,0 ohc, som bare er puttet over i Transitten, dog muligvis med mindre (læs: minimale) ændringer, den maskine blev også brugt i P100 (min drømmebil, sådan een SKAL der stå ved siden af transitten, dieseludgaven altså....).
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
-
acidstorm
- Medlem
- Indlæg: 103
- Tilmeldt: 07 jul 2003, 16:53
- Geografisk sted: K.B.H
- Kontakt:
- Transitfar
- Mester Medlem
- Indlæg: 1901
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Ja, netop derfor....
Der er stor forvirring netop på dette felt, hvorfor er du interessereet i disse oplysninger??????
Fx. er der jo ikke de samme emissionskrav til gulpladebiler som der er til hvidpladebiler, så hvis modtagerbilen skal kunne synes, skal du jo vide, hvad du gør.....
Der er stor forvirring netop på dette felt, hvorfor er du interessereet i disse oplysninger??????
Fx. er der jo ikke de samme emissionskrav til gulpladebiler som der er til hvidpladebiler, så hvis modtagerbilen skal kunne synes, skal du jo vide, hvad du gør.....
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
-
acidstorm
- Medlem
- Indlæg: 103
- Tilmeldt: 07 jul 2003, 16:53
- Geografisk sted: K.B.H
- Kontakt:
- Transitfar
- Mester Medlem
- Indlæg: 1901
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Nårh, den skal vel bare have en 1,7 V4 fra en transit fra ´76....
Transit ´86: 76/78 eller endda 82, hvis med CFI.
Transit ´92: OHC karb = 90, OHC EFI = 98
Transit ´95: Og det er så her, at det bliver til en DOHC motor.....
Transit ´86: 76/78 eller endda 82, hvis med CFI.
Transit ´92: OHC karb = 90, OHC EFI = 98
Transit ´95: Og det er så her, at det bliver til en DOHC motor.....
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
den 86er TRANSFAR skriver om er det mon ikke en 1,6? tror bare det gamle fjols har kigget på på alle benzinmotorer til transer! ang. forskel på person og varevognsmotorer mener jeg der er mindre gasspjæld på den i transen. MVH. søren PS. det bliver ikke mere lovligt at sætte 2l motor i en 1,3-1,6 ESCORT fordi den kommer fra en TRANSIT!
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
den 86er TRANSFAR skriver om er det mon ikke en 1,6? tror bare det gamle fjols har kigget på på alle benzinmotorer til transer! ang. forskel på person og varevognsmotorer mener jeg der er mindre gasspjæld på den i transen. MVH. søren PS. det bliver ikke mere lovligt at sætte 2l motor i en 1,3-1,6 ESCORT fordi den kommer fra en TRANSIT!