Prøv at høre efter hva jeg har sagt til dig 1000000000000000 gange!!! pil din egen gearkasse af. find en fra en 1800sport!!!! Byg så de dele fra 1800 over i dit eget hus!!! Du kan bruge kron og spids hjul og nogle af gearhjulene er også stærkere!!! og set dit spær på til sidst!!!!
Det burde ikke ryge har ikke hørt om det før!!! Skulle være solidt!!! Hva gør i med de gearkasser siden i ødelgger dem hele tiden!!! de kan altså godt holde hvis man behandler dem pænt!!!! man skal bare ikke lave hjulspind!!!!
Ronnie skrev:Det burde ikke ryge har ikke hørt om det før!!! Skulle være solidt!!! Hva gør i med de gearkasser siden i ødelgger dem hele tiden!!! de kan altså godt holde hvis man behandler dem pænt!!!! man skal bare ikke lave hjulspind!!!!
Ronnie
Jeg ved ikk helt hvad det er der sker med dem. men nu har min rst ødelagt 3 på mindre end et år.. Den første havde godt nok kørt 250k km og så har jeg sikkert bare været uheldig med de 2 sidste.
Men nu prøver jeg at få renoveret en og ser hvad der sker..
Hvor meget kan de ca. holde til?? hk og nm??? hvis de er iorden selvfølgelig..
Så vidt jeg ved er det da ikke spæret som går på gearkasserne til RST ... ? Jeg fik min gearkasse til min RSTér renoveret sidste år ved vinter tid og den holder fint ... Men jeg mener nu at Ronnie har ret, hvis man tænker lidt over hvordan man køre sin bil så skal den nok holde. Jeg køre da men 0,7 bar i tryk og har ikke haft nogle problemer (med gearkasse)
Ford Escort RS Turbo S2
Streetracing is NOT a crime !
Brothers .... What we do in life, Echoes in eternity !
jeg synsen selv at jeg k're rimlig. der lidt kedligt at have tune sin motor og s[ ikke kan bruge det til noget.... coss turbo 1,9 motor stor grs intercoller hks blow off ventil jeg k're med standat lade tryk og har ingen problemer med at k're fra de biler der 150-170hk har ikke ikke f[et rullet min ejen bil i nu