dyser til wet nos?
Redaktør: Moderatorer
-
Gæst
Re: dyser til wet nos?
Anonymous skrev:Hvor købes de til en fornuftig pris ?
Ha - ha - den var sku for god, den med at købe dyser på E-bay. Vi sælger dyser for 30 kr. stykket og vejleder samtidig om valg af størrelser. Der sidder 2 dyser i et lille anlæg og op til 16 dyser i et 500 hk nlæg. Så glem lige E-bay og kom ud til Autobremsen i Rødovre- 3670 2060 eller www.autobremsen.dk
masser af højkomprimerede hilsener fra Rene
- 242TI
- Medlem
- Geografisk sted: midt. jyl.
- Kontakt:
HA HA.....
jeg kan godt lide det der "VEJLEDER"
, så har i jo jeres på det rene
jeg håber ikke der er mange der "bare" køber dyser, og propper i....
det kan hurtigt blive meget dyrt...
En "vejledene" dyse til 30,- kan nemt blive til 15000,- eller mere
jeg går udfra at i også "vejleder" MEGET om montering, og gør kunden opmærksom på at, DET SKAL JUSTERES IND PÅ RULLEFELDT......
NYE dyser SKAL også køres ind.....
mvh. skou.
ps. hvilket dyse mangler du? jeg har en del... til er flad 20ér, eller måske et komplet anlæg
jeg kan godt lide det der "VEJLEDER"
jeg håber ikke der er mange der "bare" køber dyser, og propper i....
det kan hurtigt blive meget dyrt...
En "vejledene" dyse til 30,- kan nemt blive til 15000,- eller mere
jeg går udfra at i også "vejleder" MEGET om montering, og gør kunden opmærksom på at, DET SKAL JUSTERES IND PÅ RULLEFELDT......
NYE dyser SKAL også køres ind.....
mvh. skou.
ps. hvilket dyse mangler du? jeg har en del... til er flad 20ér, eller måske et komplet anlæg
242TI
Extrem moment er næsten lige så godt som sex..
Drifting er god håndtering af hendes røv..., og giver ofte en velfortjent hylen...- brug begge hænder, hvis hun bliver for vild...- eller hold igen med sømmet..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=75382
Extrem moment er næsten lige så godt som sex..
Drifting er god håndtering af hendes røv..., og giver ofte en velfortjent hylen...- brug begge hænder, hvis hun bliver for vild...- eller hold igen med sømmet..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=75382
- nmb1022
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Jyllinge
-
martin306xsi
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Roskilde
Anonymous skrev:Ha - ha - den var sku for god, den med at købe dyser på E-bay. Vi sælger dyser for 30 kr. stykket og vejleder samtidig om valg af størrelser. Der sidder 2 dyser i et lille anlæg og op til 16 dyser i et 500 hk nlæg. Så glem lige E-bay og kom ud til Autobremsen i Rødovre- 3670 2060 eller www.autobremsen.dk
Var der nogen der sagde reklame
Rene> Var det ikke en ide at køre nogle Powerpage tilbud på lidt Nos anlæg og tilbehør og EBC bremser, for i kan da godt sende en masse kedelige tilbud ud til fagfolk
Mvh Martin
-
martin306xsi
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Roskilde
Anonymous skrev:Ha - ha - den var sku for god, den med at købe dyser på E-bay. Vi sælger dyser for 30 kr. stykket og vejleder samtidig om valg af størrelser. Der sidder 2 dyser i et lille anlæg og op til 16 dyser i et 500 hk nlæg. Så glem lige E-bay og kom ud til Autobremsen i Rødovre- 3670 2060 eller www.autobremsen.dk
Var der nogen der sagde reklame
Rene> Var det ikke en ide at køre nogle Powerpage tilbud på lidt Nos anlæg og tilbehør og EBC bremser, for i kan da godt sende en masse kedelige tilbud ud til fagfolk
Mvh Martin
-
FALFA
- Senior Medlem
- Geografisk sted: tæt på kbh
- Kontakt: