dyser til wet nos?

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Gæst

dyser til wet nos?

#1 Indlæg af Gæst »

Hvor købes de til en fornuftig pris ?
Ringsted
Junior Medlem

#2 Indlæg af Ringsted »

Gæst

Re: dyser til wet nos?

#3 Indlæg af Gæst »

Anonymous skrev:Hvor købes de til en fornuftig pris ?

Ha - ha - den var sku for god, den med at købe dyser på E-bay. Vi sælger dyser for 30 kr. stykket og vejleder samtidig om valg af størrelser. Der sidder 2 dyser i et lille anlæg og op til 16 dyser i et 500 hk nlæg. Så glem lige E-bay og kom ud til Autobremsen i Rødovre- 3670 2060 eller www.autobremsen.dk
masser af højkomprimerede hilsener fra Rene
Brugeravatar
242TI
Medlem
Geografisk sted: midt. jyl.
Kontakt:

#4 Indlæg af 242TI »

HA HA.....

jeg kan godt lide det der "VEJLEDER" :cry: , så har i jo jeres på det rene :roll:

jeg håber ikke der er mange der "bare" køber dyser, og propper i....
det kan hurtigt blive meget dyrt...

En "vejledene" dyse til 30,- kan nemt blive til 15000,- eller mere :shock:

jeg går udfra at i også "vejleder" MEGET om montering, og gør kunden opmærksom på at, DET SKAL JUSTERES IND PÅ RULLEFELDT......

NYE dyser SKAL også køres ind.....

mvh. skou.

ps. hvilket dyse mangler du? jeg har en del... til er flad 20ér, eller måske et komplet anlæg 8)
242TI
Extrem moment er næsten lige så godt som sex..
Drifting er god håndtering af hendes røv..., og giver ofte en velfortjent hylen...- brug begge hænder, hvis hun bliver for vild...- eller hold igen med sømmet..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=75382
Brugeravatar
nmb1022
Mester Medlem
Geografisk sted: Jyllinge

#5 Indlæg af nmb1022 »

Hehe ja der skal købes nogle dysser for at det kan betale sig over ebay + mange af dem ikke er originale

Rene> Kommer snart ud og skal ha dysser. Men når jeg køber 16 giver du jo rabat ik??
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
martin306xsi
Mester Medlem
Geografisk sted: Roskilde

#6 Indlæg af martin306xsi »

Anonymous skrev:Ha - ha - den var sku for god, den med at købe dyser på E-bay. Vi sælger dyser for 30 kr. stykket og vejleder samtidig om valg af størrelser. Der sidder 2 dyser i et lille anlæg og op til 16 dyser i et 500 hk nlæg. Så glem lige E-bay og kom ud til Autobremsen i Rødovre- 3670 2060 eller www.autobremsen.dk

Var der nogen der sagde reklame :lol: Gad vide hvem denne Rene er og hvor man kommer fra :wink:

Rene> Var det ikke en ide at køre nogle Powerpage tilbud på lidt Nos anlæg og tilbehør og EBC bremser, for i kan da godt sende en masse kedelige tilbud ud til fagfolk :D Har i stadig tilbud på styrekugler til Peugoet 306?
Mvh Martin
martin306xsi
Mester Medlem
Geografisk sted: Roskilde

#7 Indlæg af martin306xsi »

Anonymous skrev:Ha - ha - den var sku for god, den med at købe dyser på E-bay. Vi sælger dyser for 30 kr. stykket og vejleder samtidig om valg af størrelser. Der sidder 2 dyser i et lille anlæg og op til 16 dyser i et 500 hk nlæg. Så glem lige E-bay og kom ud til Autobremsen i Rødovre- 3670 2060 eller www.autobremsen.dk

Var der nogen der sagde reklame :lol: Gad vide hvem denne Rene er og hvor man kommer fra :wink:

Rene> Var det ikke en ide at køre nogle Powerpage tilbud på lidt Nos anlæg og tilbehør og EBC bremser, for i kan da godt sende en masse kedelige tilbud ud til fagfolk :D Har i stadig tilbud på styrekugler til Peugoet 306?
Mvh Martin
FALFA
Senior Medlem
Geografisk sted: tæt på kbh
Kontakt:

#8 Indlæg af FALFA »

Det var pokkers rene -- skriver du også herinde,
Glenn her (sort 55 chevy med kompressor) .
Du skulle få dig et logonn så du ikke hedder guest.
Besvar