Købes: smedet stempler (lav kompression)
Redaktør: Moderatorer
-
Niels
Købes: smedet stempler (lav kompression)
jeg søger 4 smedet stempler, standard størelse 86mm.
dem står jeg og skal bruge nu, så hvis nogle har dem eller kender nogle der kan skaffe dem til en fair pris så skriv lige.
kan selv skaffe nogle til ca 1600stk, problemet er bare der er en måneds leveringstid.
MVH Niels
dem står jeg og skal bruge nu, så hvis nogle har dem eller kender nogle der kan skaffe dem til en fair pris så skriv lige.
kan selv skaffe nogle til ca 1600stk, problemet er bare der er en måneds leveringstid.
MVH Niels
- JBO
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
- Kontakt:
-
Niels
-
martin306xsi
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Roskilde
-
Niels
-
Danny Salling
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Vestsjælland
-
martin306xsi
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Roskilde
-
Buus
- Medlem
Opels c20let motor (turbomotoren9 kører med 86mm stempler...
Det samme er gældende for c20xe motoren (150hk)
Begge stempler er smedede.....
Jeg mener et c20let stempel koster omkring 800 kr af ny.... du skal ikke forvente at finde brugte stempler til salg.....
c20let stempler kan også fås lidt billigere i DE.....
Det samme er gældende for c20xe motoren (150hk)
Begge stempler er smedede.....
Jeg mener et c20let stempel koster omkring 800 kr af ny.... du skal ikke forvente at finde brugte stempler til salg.....
c20let stempler kan også fås lidt billigere i DE.....
-
Niels
Jeg er heller ikke intresseret i brugte stempler, er ved at bygge en seriøs motor og havde regnet med omkring 1500kr stk for de stempler men kan slet ikke finde nogle der kan skaffe dem herhjemme i dk, andet ind hvis de sendte dem til Usa, men det tager lang tid.
Med hensyn til opel stemplerne tror jeg ikke krydsepind osv vil passe på men vil da undersøge det
Med hensyn til opel stemplerne tror jeg ikke krydsepind osv vil passe på men vil da undersøge det