Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 16 jul 2025, 12:57

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 maj 2007, 19:51 
Offline

Tilmeldt: 16 feb 2007, 20:17
Indlæg: 5
Dette sælges "helst" samlet.

Turbo Manifold
CT20 Sneglehus
Entech BOV
MF2 Mapfueler
ombygget indsugning
Div. rør
4AGZE Intercooler
Fuel cutter fra Turbomotor
2½ tommer udstødning + Ningbo carbon bagpotte
3 ure (Olie tryk, Blandingsmåler og boost)

ialt et komplet kit til turbo-ombygning til en
Toyota Corolla 1,6 GSI AE101, om det passer til andre modeller skal ikke kunne siges.

skal siges turboen er lettere slidt og manifold og mølle er svejst sammen
men ikke noget den gode håndværker vel ikke kan klare ;-)

HBO: 5000 kr.

Skriv evt. på 31217106
Delene befinder sig i stor KBH

Billede


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 maj 2007, 21:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 207
Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
HM..? Det var den mest alternative løsning.
Svejse Turbine og manifold sammen.??

Hvem kunne finde på det.?

Hvad havde det kostet at lave flance på manifold.?? 200kr.?

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24723


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 maj 2007, 09:08 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 1673
Geografisk sted: Nær Roskilde
Damborg skrev:
HM..? Det var den mest alternative løsning.
Svejse Turbine og manifold sammen.??

Hvem kunne finde på det.?

Hvad havde det kostet at lave flance på manifold.?? 200kr.?


Mig bekendt så kan Per Mai hos Scantune vist finde på det....
Jeg kender i hvert fald en gut der fik større mølle og lidt andet på sin 406 Turbo - og der blev problemet "løst" på den måde.
Jeg undskylder på stedet hvis jeg husker forkert, eller om bestilleren måske har været unødig nærig eller hvad det måtte være. Men mig bekendt var det altså der, og turboen var svejst til manifolden....

_________________
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 maj 2007, 10:55 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Indlæg: 784
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Det er selvfølgelig lidt ubekvemt hvis man vil skifte mølle. Men det er vel ikke meget værre end en moderne bil (1999->) hvor katten er støbt sammen med manifolden. Sådan var det på min før den fik mølle på...

En Smart er så vidt jeg ved leveret ab fabrik med manifold og turbo støbt sammen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 maj 2007, 20:46 
Offline

Tilmeldt: 16 feb 2007, 20:17
Indlæg: 5
Damborg skrev:
HM..? Det var den mest alternative løsning.
Svejse Turbine og manifold sammen.??

Hvem kunne finde på det.?

Hvad havde det kostet at lave flance på manifold.?? 200kr.?


Korrekt, ikke noget jeg selv havde gjort.... men det virkede som det skulle da det sad på min bil, dog irriterende hvis den skal renoveres eller
lign.

også en af grundene til at jeg sælger det hele samlet og billigt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 maj 2007, 17:47 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Hvis den skal renoveres, skruer du da bare center ud?
Udstødningshus skal da ikke med for at renover den?.
MVh Finn

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team