HenrikGM skrev:
Havneren skrev:
[quote
Jeg kan ikke tro man ikke kan fjerne dem der Jonas. Hvis man ikke kan fjerne dem i softwaren er jeg sikker på man kan fjerne dem mekansik - Evt. ved at ligge en mekanisk dødtid ind. (Der burde være flere muligheder afhængig af om problemet ligger i en for hurtig eller en for langsom regulering).
Du kan givet vis fjerne det, det er reelt kun ("kun") et spørgsmål om indregulering.
Finten er at det egentligt er reguleringsteknik på ganske højt plan(ifht personer uden kendskab til reguleringsteknik), og en "trial-n-error" fremangsmåde er en langsommelig proces.
Men, ja, der er en masse tips og tricks der kan bruges. Et af problemerne kan være at WG ventilen allerede fra starten kan være et ustabilt system når lækagen er indsat i systemet.
Ja... Jammen jeg er ikke engang sikker på at jeg selv GIDER rode i det (Hvor vor vigtigt er det nu lige for mig?), hvis det ikke kommer til at virke sådan rimeligt hurtigt - MEN ja... Selvfølgelig kan det lade sig gøre!
De forskellige fremgangsmåder der findet til sådan en indregulering - Det er nok vanskeligt at bruge på sådan noget, både fordi reguleringen går så hurigt og fordi du reelt I SOFTWAREN ikke har din integraltid og din dødtid at lege med, men selvfølgelig kan det lade sig gøre, men man skal nok være kreativ med nogle mekanisk i stedet.