Der er en fejl et sted. Begrænseren skal ikke sidde så lavt.
Trækker den ellers som den skal?
En makker og jeg skiftede motor i en 16V, og den gik ikke helt som vi ville have den til.
Vores første tanke var at tandremmen sad en tak forkert, da der ingen mærke var på krumtapshjulet - Vi havde blot haft et stykke svejsetråd i cylinder 1, for at finde TDC, derefter stillede vi knasten på mærkerne, hang remmen på, tørnede pr. håndkraft, intet gik på. Så startede vi skidtet. Vi prøvede derefter at flytte knasten hhv et ryk frem, og et tilbage - Igen blev der tørnet et par omgange med håndkraft, inden vi startede.
Nå, vi havde efterhånden brugt noget tid på det skidt, og den kørte stadig ikke ordentlig.
Vi tog os en pilsner, og stod og kiggede ned i motorrummet - Der opdager vi et stik der hænder løst, og et der er monteret på blokken er akkurat ens, bortset fra farven! - Vi byttede stikkene, også skal jeg lige love for den spandt. Hvad stikkene var/er til, og hvorfor der hang et løst, har jeg ingen idé om.. Stikket sidder lige over gearkassen, nærmest ind i siden af motorblokken.
_________________ [size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
|