Ravnen skrev:Problemet er ikke at få nogle aksler der kan holde men at få nogle med en godkendelse...
Præcis.
Redaktør: Moderatorer
morten jønsson skrev:[
Jeg har spurgt lidt rundt omkring, og et af svarene var dette:
Det går att beställa axlar från tex Mark Williams :
Mark Williams Enterprises produces many special splined shafts. Our facility has specialized equipment that allows fast production of special splined shafts. For example a shaft was re-produced from a broken sample. The entire project included reverse engineering, creating a three-dimensional model with shop drawings,CNC programming, process development and part completion in less than two weeks. Our complete in-house CNC turning, spline cutting, heat-treating and CNC grinding allow special part deliveries that are unrivaled in the industry
Er der overhovedet nogen der har FORSØGT at få aftermarket axler til deres biler?
Hartvig skrev:Og jeg kan slet ikke forestille mig krav om bur ved tider over 11 sekunder, uanset at vi naturligvis vil opmuntre og fremhæve de kørere som prioriterer ekstraordinær sikkerhed.
/Hartvig
morten jønsson skrev:HenrikGM skrev:Morten; Har du den komplette oversigt over hvad SFI godkendelsen på samtlige krav reelt betyder?
hvad mener du?
HenrikGM skrev:
Men hvis der er nogen der har en oversigt over hvad de SFI krav reelt dækker over, og hvad der skal til for at få en stump SFI godkendt, så er det interessant.
HenrikGM skrev:[Når man læser dette, så ser det ud til at visse virksomheder bliver "tilgodeset" lidt ud over det sædvanlige.
morten jønsson skrev:Hartvig skrev:Og jeg kan slet ikke forestille mig krav om bur ved tider over 11 sekunder, uanset at vi naturligvis vil opmuntre og fremhæve de kørere som prioriterer ekstraordinær sikkerhed.
/Hartvig
Heller ikke en styrtbøjle ved 11.00 eller hurtigere?