mh skrev:
Witz skrev:
aha så det er en 8v

men hul i det.
men kom bare med alle de gode triks.
trykladning er ikke nødvendigvis det bedste her, da bilen bla skal bruges til begynder drift og skal være driftsikker og "billig" i drift
Møffe har en N/A tunet udgave som han bruger til Trackdays !...
havde. eller dvs har men uden plader og håb for fremtiden. motoren er stærk men alt dør ved misbrug. der er masser af muligheder. men kan kun sige hvis det er billige hk til drift (300-400hk) så skal der en blacktop under hjelmen. glem alt om cosworth motore da de er for dyre i anskaffelse. V6 er for tung og doven.
resten skal hentes i opsæt. burtonpower.com har hvad der skal bruges til forvognen og randmotorsport.co.uk har en justerbar bagbro det har reyland.co.uk også eller den lækre
http://www.adrenaline-race.com/forum/vi ... .php?t=530
bagtøj er der masser af muligheder af. alt fra std 7" op til et jaguar 10,5"bagtøj.
bremser er der også masser af muligheder af.
ellers så er kan du forvente med en hjemmelavet manifold (kik på VAE for at lure sådan en) og en T25-T3 turbo med en 0,5-0,7bar alt fra 170-200hk. mener højeste resultat jeg har set er ca 211hk på et TT kit ved en 0,7bar på std motor med ny model toppakning og 1 tilskudsdysse.
normalt så snyder man map ved at sætte et antal envejs ventiler på slangen da den fuelcutter ved en 0,2bar overtryk. tilskud styres somregl af en alm MF2 og tændingen sænkes på oktan stikket ved at stelle 1eller flere ben.