Runesm skrev:Bilen har været startet med ny toppakning og friske topbolte, ingen knaldelyd mere
Er du vanvittig den brøler i udstødningen, nu turboen ikke sidder på!!!
Så på med turbo´en igen. Og så skifter du bare toppakningen igen når den springer
1 gearkasse, 1 kobling og en toppakning på 7 måneder, jeg tror vi holder nu
JakobM - Ja, åbenbart. Det gav jo mening nok, men havde jeg ikke vidst toppakningen var gået, så havde jeg kigget plejllejer først, er du gal den knaldede.
Har kun set/hørt det 2 gange før, ene gang var pakning imellem turbo og manifold, anden gang toppakning i gammel 2gt toyota motor. Syntes bare det lød lidt mere volsomt på video, men det er jo svært og høre.
Godt det spiller igen
Videoen underdriver faktisk. Men nu har jeg også samtidig fået skiftet termostaten, så regner med den kommer på vejen igen imorgen.
Suk, nu skal jeg ha en til udstødningsdæmper på så den blir til at køre i
Turbo er faktisk en ret god udstødningsdæmper
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Runesm skrev:Bilen har været startet med ny toppakning og friske topbolte, ingen knaldelyd mere
Er du vanvittig den brøler i udstødningen, nu turboen ikke sidder på!!!
Så på med turbo´en igen. Og så skifter du bare toppakningen igen når den springer
1 gearkasse, 1 kobling og en toppakning på 7 måneder, jeg tror vi holder nu
JakobM - Ja, åbenbart. Det gav jo mening nok, men havde jeg ikke vidst toppakningen var gået, så havde jeg kigget plejllejer først, er du gal den knaldede.
Har kun set/hørt det 2 gange før, ene gang var pakning imellem turbo og manifold, anden gang toppakning i gammel 2gt toyota motor. Syntes bare det lød lidt mere volsomt på video, men det er jo svært og høre.
Godt det spiller igen
Videoen underdriver faktisk. Men nu har jeg også samtidig fået skiftet termostaten, så regner med den kommer på vejen igen imorgen.
Suk, nu skal jeg ha en til udstødningsdæmper på så den blir til at køre i
Turbo er faktisk en ret god udstødningsdæmper
Mm. Med 2" og en enkelt potte som jeg byggede dengang (faktisk billigt nok af biltema dele), så er der dyb rumlen nu.
Men tandremmen stod også en tand forkert før, har jeg først set da jeg samlede den igen søndag. Gad vidst hvor meget det havde givet, den var en kende dvask i de sidste omdrejninger nemlig
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i325i Turbo
Supra MK4 skrev:Tandrem 1 tand forkert kan give positivt resultat, alt efter om du går efter spids hk, eller godt træk nede fra.
Eneste mulighed nogen gange når man ikke har justerbar knasthjul
Mm. I mit tilfælde tror jeg det gav en lidt bedre bund, men den begyndte at rende tør for flow højere oppe. Nu tog jeg ikke lige notits til hvilken vej den var forkert godt nok.
Men fik alting samlet helt færdig idag. Suk, den er bare super langsom igen!!!
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i325i Turbo