Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 20 jul 2025, 08:06

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 64  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Nu har jeg ledt et stykke tid.
Kan altså ikke finde nogle amerikanere med frit siddende filtre og div.

Lasse: link evt.
Og hvis det findes, er det så alle biler der må have noget stikkende op af hjelm, eller du den ene/flere modeller hvor det kan fåes orginalt..

EDIT: Det har du så svaret på.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
Supra MK4 skrev:
Nu har jeg ledt et stykke tid.
Kan altså ikke finde nogle amerikanere med frit siddende filtre og div.

Lasse: link evt.
Og hvis det findes, er det så alle biler der må have noget stikkende op af hjelm, eller du den ene/flere modeller hvor det kan fåes orginalt..

EDIT: Det har du så svaret på.

I min verden er det som jeg lige skrev før, kun afskærmede dele der må titte frem, som inddækkede intercoolere og afskærmede scoops. turboer med mere der hænger uden på/udenfor bilens karosse, bør kunne godtages med afskærmning til et vist punkt, men en kaner kasse, men megakompressor og spjælde ovenpå kan ikke høre hjemme i outlaw i min verden

@ finn
Jeg ved ikke hvilke bilmodeller, som jeg skrev tidligere, men mener at der vist findes nogen. og er bilen AB fabrik sådan, vil jeg ikke mene at manden skal ændre hans originale bil for at deltage.

Senest rettet af Yugo Turbo 26 dec 2009, 19:53, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
syntes det er noget ævl, fra ende til anden,

mit synspunkt er ikke som jeres og så er det en "splynk model"

i mit eget tilfælde, hvis det absolut skal inddrages, så skal jeg starte helt forfra, men lad nu det ligge, jeg kører der hvor jeg blir dikteret,

sorry men magen til gudsforladt pis skal man lede længe efter.,

lyt dog til andres indput.

når nogen skyder efter "reglerne" er det fordi der er noget galt med dem.

og undskyldningen for at bruge lexan,,arh come on, den er for tynd.

jeg har ALDRIG, og jegkan lige gentage det for dem der ikke kan forstå det, ALDRIG bedt om et regelløst DHB.
hvis der er noget jeg ikke kan udstå så er det at folk putter ord i munden på mig, og nu løber bægeret over.

der er kun en gade 1 og 2 samt en hardcore klasse, der er ikke noget imellem,
for vender sidespejlet forkert er det ikke street nok.
at sige det er en klasse at udvikle i er skudt helt ved siden af, da udviklingen bremses før den kommer igang

kald det at skyde efter reglementet hvis i vil, jeg ved jeg har ret :gnaek:
at det er simelt logik for de fleste at det er som det er har vist vist sig at være en overdrivelse allerede.

ang. lygter IGEN IGEN, så er der flere forskellige vw boble kits, med lygter på flere placeringer,,, det er ok, men at lave andre placeringer på en ikke vw" er ikke,,, :!: :?:

m power, hvis de biler du omtaler er "lovlige gadebiler" har de da ikke et problem med hverken told og skat og ej heller street klassen.
bremse tider ja, det kan ske.

som sagt jeg orker ikke debatten mere. jeg syntes den er ensidig, på trods af at flere har andre synspunkter.
og på trods af at biler der burde køre outlaw skal køre unlimited, fordi det ene sidespejl er bøjet forkert.

Senest rettet af Captain Slow 26 dec 2009, 20:06, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Mester Medlem

hvor står der noget om sidespejlvinkel :wink:

Jeg har ikke bevidst forsøgt at ligge ord i din mund, og det undskylder jeg for hvis du føler at jeg har gjort. Jeg så det bare som at vi skulle fjerne en del af reglindholdet, og digtede så selv resten.

Hvad er der galt i at bruge lexan, ville jeg da så gerne vide? Jeg mener bestemt at det hører ind under at man må udskifte, men ikke fjerne i outlaw. og det kan kun være ønskeligt med så lidt oprydning som muligt, ved uhelds situationer

Jeg kan godt sætte mig ind i at man skyder efter regler som der er noget galt med, men jeg finder det blot pudsigt, at det er regler som specifikt rammer den opponerende part der gøres til skue. Vi har søgt at anskue situationerne fra oven og uden tanke på specielle biler da vi skrev reglerne. derefter har vi haft en del kørere til at kigge dem igennem for at få input om hvorvidt nogen rammes utilsigtet. derefter er påpegede punkter vurderet igen og nogle ændret. men grundopbygningen af reglementet mener vi er meget bæredygtigt. Klasserne med street, outlaw og unlimited og deres underopdelinger giver 8 klasser, der skal køres finaler om pokalerne i. det er samme klasse antal som ved tidligere DHB arrangementer og dette gør at finalerne vil optage nogen tid af den samlede banetid der er til rådighed om søndagen. skal der være flere klasser, skal der bruges endnu mere tid på finaler. dette mener vi ikke er til gavn for deltagerne, der ikke skal køre finaler.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

ok

Hvad er der galt i at bruge lexan, ville jeg da så gerne vide? Jeg mener bestemt at det hører ind under at man må udskifte, men ikke fjerne i outlaw. og det kan kun være ønskeligt med så lidt oprydning som muligt, ved uhelds situationer

jeg sætter plexiglas/lexan i mine lygter,,, og laver lidt huller

touche´ :grin:

Lasse lexan er fint og det hører til i outlaw, men når man vil brøste sig af street appereance, så gør det IKKE.

jeg kan ikke forstå at du ikke kan se "min logik" :coffee:

Titel:
Mester Medlem

Captain Slow skrev:
jeg sætter plexiglas/lexan i mine lygter,,, og laver lidt huller

touche´ :grin:

:lol: der er vi jo nok ude i reglbøjning igen, men sjovt forslag... :mrgreen:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

jamen,, haha,,,så er der mindre glas... :wink:

Titel:
Mester Medlem

Captain Slow skrev:
Lasse lexan er fint og det hører til i outlaw, men når man vil brøste sig af street appereance, så gør det IKKE.

jeg kan ikke forstå at du ikke kan se "min logik" :coffee:

Jeg anskuer nok ikke fra samme vinkel som dig. Sad jeg i din stol havde jeg ikke været utilfreds med at lexan er tilladt, jeg havde bare tænkt FEDT, det er lettere end mine glasruder og det er mere sikkert, hvis jeg ryger på skjoldet. det er min logik med lexan og det forstår jeg heller ikke, at du ikke kan se :wink:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

jamen Lasse du midforstår min pointe jo,

jeg syntes det er fedt med lexan,

og turboer gennem hjelmen,

og intercoolere der er lavet fornuftigt foran,

og luftfilter istedet for lygter

og og og.

det jeg har noget imod er at man ikke må de ting,
eller jo man må lege med lexan, og alt det andet bare man pakker det ind i grimt glasfiber.
jeg vil have outlaw appereance ikke street apperance, det kan de beholde i street klassen :-)

det kan altså ikke passe at du kan misforstå det jeg siger og mener, jeg nægter at tro på det :reading:

men som sagt, personligt, kører jeg i den klasse mit nummer på sideruden henviser til, men derfor behøver jeg ikke være stiltiende enig i hvorfor jeg har det nummer.

når man snakker sikkerhed så kan man overtrumfe street apperance, se bare fald skærmen, og måske til dels lexan,
men hvofor så ingen wheelie bars,, det er da også sikkerhed.

jeg har svært ved at se den røde tråd, omend jeg sagtens kan følge jer i at det er et helvede at tilpasse alt

Titel:
Mester Medlem

Yugo Turbo skrev:
m power skrev:
man skal jo huske på at der jo nok er en del (lovlige gadebiler) med plader på som vælger at stille op i outlaw uden plader på.

Lovlige? det tror jeg næppe de er. Det er meget få lovlige biler der ægte kan køre under 12 sekunder på vandel.

@ m power
hvilke ægte gade biler kan du nævne mig som vil kunne køre 12 sekunder rent, eller hurtigere? eller som blot er opgivet til at kunne gøre det? og hvor mange på den liste, vil du tro der står tilmeldt på startstregen til DHB 2010?

nu skrev jeg lovlige i ( ) pga der er jo er en del biler der kører på gaden med opgraderet turbomotor etz etz og de er jo ikke lovlige i told og skat/ synsmandens/politiets øjne

den slags biler kører jo til hverdag på gaden, men jeg ville nu personlig stille op i outlaw uden plader på hvis jeg havde en sådan bil, nettop pga at told og skat/synsmanden/politiet jo gerne vil have deres klamme fingre i den slags biler.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 64  Næste

Alle tider er UTC + 1 time