syntes det er noget ævl, fra ende til anden,
mit synspunkt er ikke som jeres og så er det en "splynk model"
i mit eget tilfælde, hvis det absolut skal inddrages, så skal jeg starte helt forfra, men lad nu det ligge, jeg kører der hvor jeg blir dikteret,
sorry men magen til gudsforladt pis skal man lede længe efter.,
lyt dog til andres indput.
når nogen skyder efter "reglerne" er det fordi der er noget galt med dem.
og undskyldningen for at bruge lexan,,arh come on, den er for tynd.
jeg har ALDRIG, og jegkan lige gentage det for dem der ikke kan forstå det, ALDRIG bedt om et regelløst DHB.
hvis der er noget jeg ikke kan udstå så er det at folk putter ord i munden på mig, og nu løber bægeret over.
der er kun en gade 1 og 2 samt en hardcore klasse, der er ikke noget imellem,
for vender sidespejlet forkert er det ikke street nok.
at sige det er en klasse at udvikle i er skudt helt ved siden af, da udviklingen bremses før den kommer igang
kald det at skyde efter reglementet hvis i vil, jeg ved jeg har ret
at det er simelt logik for de fleste at det er som det er har vist vist sig at være en overdrivelse allerede.
ang. lygter IGEN IGEN, så er der flere forskellige vw boble kits, med lygter på flere placeringer,,, det er ok, men at lave andre placeringer på en ikke vw" er ikke,,,
m power, hvis de biler du omtaler er "lovlige gadebiler" har de da ikke et problem med hverken told og skat og ej heller street klassen.
bremse tider ja, det kan ske.
som sagt jeg orker ikke debatten mere. jeg syntes den er ensidig, på trods af at flere har andre synspunkter.
og på trods af at biler der burde køre outlaw skal køre unlimited, fordi det ene sidespejl er bøjet forkert.